به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مراغه، جلسهای با هدف ارتقای خدمات مشترکین و بررسی راهکارهای بهبود ارائه خدمات در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل، معاونین، کارکنان حوزه خدمات مشترکین و مأموران قرائت کنتور حضور داشتند.
مهندس محمد طوسی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه، در این جلسه با قدردانی از تلاشهای کارکنان، حوزه خدمات مشترکین را یکی از ارکان اصلی شرکت دانست و تأکید کرد: «کارکنان این بخش، علاوه بر وظیفه تأمین آب شرب، باید با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، الگویی شایسته در خدمترسانی باشند؛ چرا که این رفتارها در ذهن جامعه تأثیرگذار و ماندگار خواهد بود.»
وی با اشاره به اهمیت تکریم اربابرجوع، بر پیگیری جدی موضوعاتی نظیر واگذاری انشعابات آب و فاضلاب، نصب انشعاب، ارزیابی اولیه ملک، مدیریت مصرف، شناسایی و جمعآوری انشعابات غیرمجاز، تغییر کاربریها و وصول مطالبات معوق تأکید کرد.
در ادامه جلسه، مهندس عباسی، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت، گزارشی از عملکرد این معاونت در سهماهه نخست سال جاری ارائه داد. وی با بیان اینکه اصل مشتریمداری در رأس سیاستهای این معاونت قرار دارد، اظهار داشت: لازم است با سعهصدر و برخورد مناسب با مردم، در شهر مراغه و روستاهای تابعه، خدمات با کیفیتتری ارائه شود.
در پایان، کارکنان حاضر در جلسه به بیان مشکلات موجود در حوزه خدمات مشترکین پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها مطرح شد. این نشست در فضایی تعاملی، با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکین به کار خود پایان داد.




نظرات کاربران