پایگاه خبری هامپوئیل
0

باند قاچاق آرد در مراغه متلاشی شد؛ کشف ۱.۶ تن آرد خارج از شبکه

باند قاچاق آرد در مراغه متلاشی شد؛ کشف ۱.۶ تن آرد خارج از شبکه
بازدید 5

فرمانده انتظامی مراغه از کشف و ضبط ۱۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «توحید فارسی» شامگاه شنبه در این خصوص اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو و با هماهنگی قضایی تعزیرات حکومتی، تعداد ۴۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد، به وزن مجموع ۱۶۰۰ کیلوگرم، که خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مدارک قانونی بود، کشف شد.

سرهنگ فارسی همچنین اعلام کرد که یک نفر در این ارتباط دستگیر شده و خودرو مربوطه نیز توقیف گردید. فرد دستگیرشده همراه با پرونده جهت بررسی بیشتر به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه تأکید کرد که مقابله با قاچاقچیان و برخورد با سودجویان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعا از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ موضوع را گزارش دهند.

طی هفته‌های اخیر، صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های مراغه به دلیل ورود کارگران فصلی به شهرستان شکل گرفت. در این راستا، فرمانداری با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها تلاش کرد تا اوضاع را به حالت عادی بازگرداند. در چنین شرایطی، قاچاق آرد نه تنها یک عمل غیرقانونی و سودجویانه است، بلکه حقوق شهروندان را نیز نقض می‌کند و انتظار می‌رود با متخلفان به‌شدت برخورد شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر