پایگاه خبری هامپوئیل
0

مراغه به عنوان میزبان رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور انتخاب شد

مراغه به عنوان میزبان رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور انتخاب شد
بازدید 7

رییس اداره ورزش شهرداری مراغه اعلام کرد: این شهرستان با بهره‌مندی از زمین‌های والیبال ساحلی استاندارد و امکانات ورزشی مناسب، به عنوان میزبان هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور انتخاب شده است. وی افزود: مراغه همواره یکی از قطب‌های ورزشی منطقه بوده و تلاش می‌کنیم با میزبانی این‌گونه رقابت‌ها، جایگاه ورزشی شهرستان را ارتقا دهیم و فضایی مناسب برای رشد و توسعه این رشته در سطح ملی فراهم کنیم.

«فرهاد آقایی» روز پنج‌شنبه اعلام کرد: این مسابقات از تاریخ اول تا چهارم آبان ماه در پیست والیبال ساحلی پارک یادگاران شهرستان مراغه برگزار خواهد شد. وی افزود: این رویداد ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی استعدادهای محلی و ارتقای سطح والیبال ساحلی در منطقه است.

چندین دوره از کاپ آزاد کشور در پیست والیبال ساحلی مراغه برگزار شده است. «فرهاد آقایی» در این رابطه اظهار کرد: «سنگ آهن بافق» میزبانی هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی کشور را بر عهده دارد. در این لیگ، ۹ تیم شرکت دارند که تیم شهرداری مراغه تنها نماینده استان‌های شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود.

آقایی افزود: تیم شهرداری مراغه در این لیگ با تیم‌های «دانش و توپ مشهد»، «ساوانای سمنان»، «رازین پلیمر»، «سنگ آهن بافق»، «شهداب یزد»، «پیکان دیر»، «پارس جنوبی» و «فولاد هرمزگان» به رقابت خواهد پرداخت. وی که سرپرستی تیم شهرداری مراغه را بر عهده دارد، بیان کرد: ترکیب تیم شامل «امین پره»، «مهدی صالحی»، «رضا قنبری»، «علی صبوری»، «مبین شیرپور» و «امیرحسین علیزاده» است.

وی همچنین اشاره کرد: مربیگری این تیم بر عهده «رامین سلطان‌زاده» است و در حال حاضر تیم در حال رایزنی برای عقد قرارداد با ۲ بازیکن غیربومی است.

رییس اداره ورزش شهرداری مراغه به زیبایی و استاندارد بودن زمین‌های والیبال ساحلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا به امروز، چندین دوره از کاپ آزاد کشور در این مکان برگزار شده و می‌توان به جرأت گفت که این زمین‌ها از زیباترین پیست‌های والیبال ساحلی در ایران هستند.

زمین والیبال ساحلی مراغه که در حاشیه رودخانه دایمی صوفی‌چای و پارک یادگاران واقع شده، امسال با تلاش شهرداری به استانداردهای لازم رسیده است. این زمین با ماسه استاندارد، ابعاد مناسب و نورپردازی مطلوب، مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی محسوب می‌شود.

همچنین، مراغه با قرارگیری در دامنه جنوبی کوه سهند و برخورداری از آب و هوای مطبوع و طبیعت منحصربه‌فرد، ظرفیت‌های بی‌نظیری برای فعالیت در رشته‌های ورزشی متنوعی مانند کانوپولو، پاراگلایدر، صخره‌نوردی و دوچرخه‌سواری کوهستان فراهم کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر