پایگاه خبری هامپوئیل
0

اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در مراغه با توقیف ۱۰۳ وسیله نقلیه

اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در مراغه با توقیف ۱۰۳ وسیله نقلیه
بازدید 14

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح «آرامش و ایمنی ترافیک» و توقیف ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مردمی و با هدف افزایش انضباط ترافیکی، کاهش تصادفات، و کنترل تخلفات رانندگی، این طرح به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان مراغه توسط پلیس راهور اجرا شد.

وی افزود: مأموران پلیس راهور با هماهنگی مراجع قضایی و بر اساس قوانین و مقررات، در برخورد با تخلفاتی مانند ایجاد آلودگی صوتی، تردد خودروهای شوتی، حرکت در پیاده‌روها، رانندگی خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن پلاک، همراه نداشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی خطرناک، ۷۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۳ دستگاه خودرو را توقیف و ۸۸۵ وسیله نقلیه را اعمال قانون کردند.

سرهنگ فارسی همچنین تاکید کرد: برخی از راکبان موتورسیکلت‌ها هنوز بدون گواهینامه در معابر تردد می‌کنند که این موضوع عامل بسیاری از حوادث است. وی از طرح دریافت گواهینامه یک‌روزه که از سال گذشته آغاز شده، به عنوان راه‌حلی سریع و آسان برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت یاد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان گفت: این‌گونه طرح‌ها به عنوان پاسخ به مطالبات مردمی همواره در دستور کار پلیس بوده و برخورد جدی با رانندگان متخلف صورت خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر