پایگاه خبری هامپوئیل
0

مایکل سیلر: بیت کوین راه حل نهایی است و از امور مالی سنتی بهتر عمل می کند

مایکل سیلر: بیت کوین راه حل نهایی است و از امور مالی سنتی بهتر عمل می کند
بازدید 26

سیلر برای تأکید بر محدودیت‌های امور مالی سنتی (TradFi) به ناکارآمدی بازارهای سنتی اشاره کرد و گفت: انقلابی در بازارهای سرمایه جهانی رخ می دهد و امور مالی سنتی در 19 درصد مواقع برای 10 درصد جهان عمل می کند. این باعث می شود که یک راهکار 2٪ باشد. بیت کوین یک راه حل 100% است.

مایکل سیلر: بیت کوین راه حل نهایی است و از امور مالی سنتی بهتر عمل می کند

مایکل سیلر که به دلیل حمایتش از بیت کوین BTC شناخته شده است اخیراً به انتقادات پیرامون نوسانات بیت کوین پرداخت.

به گفته سیلر، نوسانات بیت کوین بهای ناچیزی برای نقدینگی و کاربرد گسترده آن است. وی تاکید کرد: “نوسان بهایی است که شما برای ایجاد میلیاردها دلار اعتبار و نقدینگی در هر زمان، همه جا و برای همه می‌پردازید.” از نظر سیلر، مزیت کلیدی بیت کوین در توانایی آن در ارائه نقدینگی و قدرت مالی در سطح جهانی نهفته است.

نقد سیلر از امور مالی سنتی

سیلر برای تأکید بر محدودیت‌های امور مالی سنتی (TradFi) به ناکارآمدی بازارهای سنتی اشاره کرد و گفت: انقلابی در بازارهای سرمایه جهانی رخ می دهد و امور مالی سنتی در 19 درصد مواقع برای 10 درصد جهان عمل می کند. این باعث می شود که یک راهکار 2٪ باشد. بیت کوین یک راه حل 100% است. به گفته وی، بیت کوین یک راه حل قوی و غیرحزبی است که همیشه کاربردی است، برخلاف صرافی های سنتی که به دلیل مشکلات فنی متوقف شده اند.

 

رویکرد فعال مایکرواستراتژی MicroStrategy نسبت به بیت کوین بازده قابل توجهی را به همراه داشته است. سهام این شرکت از زمان اتخاذ استراتژی بیت کوین محور خود از همتایانش پیشی گرفته است. سیلر خاطرنشان کرد: «مایکرواستراتژی از زمانی که بیت کوین را پذیرفت از همه بهتر عمل می کند …» از زمان پذیرش بیت کوین در سال 2020، قیمت MSTR بیش از 1000٪ افزایش یافته است. تا ماه آگوست، این شرکت بیش از 226 هزار بیت کوین در اختیار داشت و برای خرید بیشتر برنامه ریزی میکند.

پذیرش جهانی استراتژی های بیت کوین

موفقیت مایکرواستراتژی الهام بخش شرکت های دیگر برای اتخاذ استراتژی های مشابه است. در ایالات متحده، Block Inc.، شرکتی به ریاست جک دورسی، به طور فعال در سرمایه گذاری بیت کوین مشارکت دارد. شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی Metaplanet استراتژی بیت کوین خود را با تضمین 1 میلیارد ین برای خرید بیت کوین اعلام کرد و قیمت سهام TKO تا 600 درصد از ابتدای سال تا به امروز افزایش یافت.

معیارهای عملکرد و واکنش بازار

مایکرواستراتژی اخیراً تقسیم 10-1 را برای دسترسی بیشتر به سهام خود انجام داد و در زمان نگارش این مطلب با قیمت 135 دلار معامله می شود. سهام این شرکت در مقایسه با رشد 12 درصدی بیت کوین در پنج روز معاملاتی گذشته 27 درصد افزایش یافت که نشان دهنده عملکرد قوی آن در بازار است.

نتیجه گیری

حمایت مایکل سیلر از بیت کوین، پتانسیل آن را به عنوان یک ابزار مالی انقلابی نشان می دهد. علیرغم نگرانی‌های مربوط به نوسانات، شرکت‌هایی مانند مایکرواستراتژی نشان می‌دهند که چگونه سرمایه‌گذاری استراتژیک بیت‌کوین می‌تواند منجر به بازده قابل‌توجهی شود. همانطور که شرکت های جهانی به طور فزاینده ای استراتژی های بیت کوین را اتخاذ می کنند، نقش ارز دیجیتال در چشم اندازهای مالی سنتی و مدرن همچنان در حال رشد است.

منبع خبر: اخبار ارز دیجیتال نیپوتو

 

برچسب ها : بیت کوین,ارز دیجیتال,رمز ارز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر