پایگاه خبری هامپوئیل
0

فیلم پول و پارتی عامل موفقیت ساعد سهیلی و پردیس احمدیه

فیلم پول و پارتی عامل موفقیت ساعد سهیلی و پردیس احمدیه
بازدید 19

از یکم تا ۲۶ مرداد، سینمای ایران توانست با جذب دو میلیون مخاطب، به فروشی معادل ۱۳۲ میلیارد تومان دست یابد.

ماهرخ عباسپور: امروز ۲۶ مرداد است و سینماها تقریباً هفته پایانی مرداد را پشت سر گذاشته‌اند. در این هفته، با نمایش ۲۲ فیلم سینمایی، سینماها موفق به جذب ۵۴۰ هزار مخاطب شدند و فروش ۲۶ میلیارد تومانی را ثبت کردند.

حدود ده روز پیش، دو فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا به روی پرده رفتند.

فیلم «ملاقات با جادوگر» که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده، در اولین هفته اکران خود توانست با ۳۸ هزار مخاطب، فروش دو میلیارد تومانی را تجربه کند. این فیلم داستان مردی به نام جناب سرهنگ را روایت می‌کند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. او در یکی از روزهای سخت زندگی‌اش با فردی به نام جادوگر آشنا می‌شود که مدعی است می‌تواند مشکلات او را حل کند، اما برای این کار شرط‌های عجیب و غریبی دارد. این آشنایی، زندگی جناب سرهنگ را به طرز طنزآمیزی دگرگون می‌کند.

فیلم «در آغوش درخت» داستان زندگی کیمیا و فرید را به تصویر می‌کشد که پس از دوازده سال ازدواج، دچار بحرانی می‌شوند که جهان کودکانشان، که چیزی جز سادگی و مهربانی نمی‌شناسند، را دچار آشوب می‌کند. این فیلم در طول هفته گذشته با جذب ۱۵ هزار مخاطب، فروش ۷۳۴ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در ۴۸ ساعت گذشته نیز دو فیلم سینمایی «قلب رقه» با ۲۵۰ میلیون تومان فروش در ۲ روز و ۲۶۰ سانس و «سفر پرماجرا» با ۵۰ میلیون تومان فروش در ۲ روز و ۱۱۲ سانس به نمایش درآمدند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر