پایگاه خبری هامپوئیل
0

کشف محموله بزرگ مرغ قاچاق در مراغه

کشف محموله بزرگ مرغ قاچاق در مراغه
بازدید 12

فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم مرغ گرم گوشتی پرکنده، فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی مراغه در حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان یخچال‌دار که در حال تردد بود، مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم مرغ گرم گوشتی پرکنده که فاقد هرگونه مجوز حمل و مجوز بهداشتی بود، کشف شد. بر اساس نظر کارشناسان، ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین، خودروی مربوطه توقیف و یک متهم نیز در این خصوص بازداشت شد و پرونده‌ای برای او تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: بر اساس دستور تعزیرات حکومتی شهرستان، مرغ‌های کشف‌شده پس از تایید سلامت و بهداشت طیور توسط دامپزشکی، برای رفاه حال شهروندان و توزیع در شبکه شهرستان مراغه، در فروشگاه‌ها به قیمت مصوب توزیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه و بدون مجوز طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر