پایگاه خبری هامپوئیل
0

۱۶ پروژه راهداری در مراغه با موفقیت به پایان رسید

۱۶ پروژه راهداری در مراغه با موفقیت به پایان رسید
بازدید 29

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه اعلام کرد که در دولت سیزدهم ۱۶ طرح راهداری در این شهرستان به طور کامل به اجرا درآمده است و ۱۰ طرح دیگر نیز بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

نادر شریفی روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: پل سه دهانه ۱۰ متری روستای خطب، روکش آسفالت محور هشترود – مراغه، روکش آسفالت روستای نرج‌آباد، روکش آسفالت محور روستای خرمازرد و روکش آسفالت روستای آشان – یایشهری از جمله طرح‌هایی هستند که در دولت سیزدهم با صددرصد پیشرفت فیزیکی به اجرا درآمده‌اند.

به گفته وی، از جمله طرح‌هایی که به طور کامل به اجرا درآمده‌اند، می‌توان به روکش آسفالت کمربندی جنوبی شهرستان، تعریض پل یک‌دهانه ۱۰ متری، دوبانده کردن تقاطع چکان و حذف نقاط حادثه‌خیز، احداث پل باکسی تازه‌کند سفلی (پل قطار)، تعریض پل طاقی، احداث مسیر ۱.۲ کیلومتری و بهسازی راه روستای دیزج – خطب اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این، در دولت سیزدهم، تقاطع غیرهمسطح داش‌آتان، پل باکسی راه‌آهن محور روستایی کهجوق، روکش آسفالت محور روستایی گل‌تپه – آغبلاغ، عملیات تثبیت، بهسازی و روکش آسفالت محور بناب – مراغه، و مسیرگشایی روستایی در چاللو بادیانلو و تازه‌کند نصیرپور نیز به طور کامل به پایان رسید.

طرح‌های ناتمام  در دولت سیزدهم

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه اعلام کرد که در دولت سیزدهم، احداث راه روستایی خطب – مولو با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، روکش آسفالت محور فرعی مراغه – ملکان با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث محور روستایی ساروجه – مین‌باش حصارلو با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

شریفی افزود: از دیگر طرح‌های اجرایی در شهرستان در دولت سیزدهم می‌توان به روکش آسفالت محور روستای آغجه‌دیزج – ساروجه با ۴۰ درصد پیشرفت، راه روستایی قره‌کند موسوی با ۶۰ درصد پیشرفت، عملیات تثبیت و بهسازی محور روستایی آغبلاغ علیا و سفلی، و همچنین شن‌ریزی و احداث راه روستایی کوسه صفر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

وی همچنین بیان کرد: احداث پل خداجو با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. علاوه بر این، تعریض و چهاربانده کردن پنج کیلومتر ابتدایی محور مراغه – هشترود با ۱۰ درصد پیشرفت و مسیرگشایی و شن‌ریزی محورهای روستایی از محل اعتبارات فاقد دهیاری با ۷۰ درصد پیشرفت نیز از دیگر طرح‌های در حال اجرا در دولت سیزدهم به شمار می‌آید.

در دولت سیزدهم، حوزه راهداری مراغه به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت. با تمرکز اعتبارات استانی و سفرهای رئیس‌جمهور به این بخش، تحولی اساسی در زمینه احداث، بهسازی، آسفالت و پل‌سازی در شهرستان مراغه به وقوع پیوست.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر