پایگاه خبری هامپوئیل
0

طرح اشتغال‌زایی سپاه مراغه با اعطای 22 میلیارد تومان وام

اشتغالزایی برای 360 نفر با 22میلیارد تومان وام قرض الحسنه در مراغه
بازدید 46

یحیی حیدری، فرمانده سپاه مراغه، از اشتغال‌زایی برای ۳۶۰ نفر با اعطای ۲۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در این شهرستان خبر داد. او در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در راستای اشتغال‌زایی، از ۳۰ واحد تولیدی حمایت شده و موانع تولیدی آنان برطرف گردیده است.

حیدری با بیان اینکه با تمام تجهیزات و ظرفیت‌های انسانی از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم و به مردم شریف مراغه خدمت‌رسانی می‌نماییم، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت ۲۵۰ گروه جهادی، فعالیت‌های خیرخواهانه و برکات را فراهم کرده‌ایم که در سال گذشته ۲۴ خانه برای محرومان ساخته و ۱۵ خانه دیگر تعمیر و بازسازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵ مدرسه احداث شده و ۱۲ مدرسه تعمیر و بهسازی شده‌اند، و ۲ مسجد و ۲ غسالخانه نیز با کمک دهیاری‌ها بازسازی و ساخته شده‌اند.

حیدری به برگزاری ۴۵ اردوی جهادی با ویزیت رایگان، توزیع دارو و ارائه خدمات بهداشتی و دندانپزشکی برای ۶۰۰۰ نفر اشاره کرد و افزود: در مناطق عشایری و نقاط مختلف حضور یافته و خدمات پزشکی، دامپزشکی و بهداشتی ارائه شده است.

او همچنین از تهیه ۵۰ هزار بسته معیشتی، ۲۰۰۰ بسته گوشت گرم، ۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۳۰۰۰ بسته بهداشتی، ۱۰۰ سری جهیزیه و ۲۰۰ قلم کالا برای کمک به جهیزیه و آزادسازی زندانیان و حمایت از محلات کرامت به عنوان دیگر اقدامات سپاه مراغه در راستای محرومیت‌زدایی یاد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر