پایگاه خبری هامپوئیل
0

ازسرگیری احداث آزادراه هشترود – مراغه در مقطع 5

ازسرگیری احداث آزادراه هشترود - مراغه در مقطع 5
بازدید 34

فرماندار هشترود اعلام کرد که عملیات قطعه ۵ آزادراه هشترود – مراغه به مدت چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش صداوسیما آذربایجان شرقی؛ در یک جلسه با مسئولان روابط عمومی ادارات هشترود، قشلاقی، رئیس مرکز، اعلام کرد که قطعه ۵ آزادراه هشترود – مراغه با طول شش کیلومتری این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) وصل می‌کند.

او اظهار داشت که عدم وجود رمپ و لوپ استاندارد برای ورود به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و آزادراه هشترود – مراغه، به مشکلاتی برای مردم این منطقه منجر شده بود.

از جمله مشکلاتی که اشاره کردند، استفاده از جاده‌های غیراستاندارد روستایی دامناب و وقوع حوادث جاده‌ای ناشی از نبود زیرساخت‌ها و استاندارد پایین آنها بود.

قشلاقی ادامه داد: “مشکلات مربوط به تملک بخشی از اراضی کشاورزان در این مسیر در حال حل و فصل است، و مسائل مرتبط با پرداخت مبالغ معوقه به کشاورزان نیز به زودی حل خواهد شد.”

درخواست وی شامل بهسازی جاده هشترود – دامناب که به “جاده مرگ” شناخته می‌شود، بود و اظهار داشت: “وضعیت نامساعد این جاده، از جمله عرض کم و استاندارد نبودن و نبود روشنایی، باعث وقوع حوادث مرگبار شده است.

با پیگیری‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سال گذشته تعمیر و توسعه پل‌ها انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، مشکلات باقیمانده این جاده نیز در سال جاری حل شود تا از وقوع حوادث و از دست دادن عزیزانمان جلوگیری شود.”

همچنین، او اعلام کرد که با آزادسازی مسیر کانال عبوری رودخانه در محله گنجینه کتاب (گَزَری دره سی) توسط امور آب و تکمیل دیوار حائل با همکاری شهرداری و منابع آب، تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت منطقه در حال انجام است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر