نمایشگاه ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان، همواره توجه شرکتها و کسب و کارها را به خود جلب کردهاند. یکی از عوامل مهم در موفقیت یک غرفه نمایشگاهی، طراحی و ساختار مناسب آن است.
نمایشگاه ها بخش مهمی از فعالیتهای بازاریابی بسیاری از انواع کسب و کارها هستند که از بزرگترین شرکتهای چند ملیتی تا شرکتهای کوچک خانوادگی می باشند. هر نمایشگاه ترکیبی از رویدادهای تجاری و بازاریابی و تبلیغات است که اجزای ضروری برای هر استراتژی و ارتباطات شرکتها هستند؛ و به طور ایده آل دست به دست هم می دهند که محصولات و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان را به معرض نمایش قرار دهند.
شرکت نگاه سبز آگرین با بهره گیری از علم نورومارکتینگ بعنوان اولین و بزرگترین شرکت تبلیغاتی به روش نورومارکتینگ و سیستم مدیریت نسل چهار، توانسته با انجام مطالعات گسترده و منحصر به فرد تمامی نیازهای شرکت کنندگان نمایشگاه را تا حصول نتیجه طراحی و اجرا نماید.
در این مقاله، به معرفی علم نورومارکتینگ و نحوه استفاده از آن در غرفه سازی نمایشگاه پرداخته خواهد شد.
نورومارکتینگ چیست؟
نورومارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی جدید و نوآورانه، بر اساس علوم اعصاب و رفتار شناسی مشتریان استوار است. این روش بر اساس تحقیقات علمی درباره تاثیر عوامل مختلف بر رفتار مشتریان و ادراک آنها توسط مغز انسان استوار است. از این روش در طراحی محصولات، تبلیغات و فروشگاهها استفاده می شود. در تبلیغات بر پایه نورومارکتینگ، مهمترین اصل، تاثیرگذاری بر ذهن مشتری و ترغیب او به خرید محصول یا خدمات ما و تداوم آن میباشد.
درک این نکته بسیار حیاتی است که مشتریان زمانی خرید انجام میدهند که محصول را یادگرفته و درک کرده باشند؛ در غیر اینصورت محصولات جایگزین و سایر برندها در ناخودآگاه مشتریان جایگزین محصول ما خواهد شد. این مهم بصورت غیر ارادی در ناخودآگاه هر فرد شکل میگیرد.
نورومارکتینگ چیست؟
نورومارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی جدید و نوآورانه، بر اساس علوم اعصاب و رفتار شناسی مشتریان استوار است. این روش بر اساس تحقیقات علمی درباره تاثیر عوامل مختلف بر رفتار مشتریان و ادراک آنها توسط مغز انسان استوار است. از این روش در طراحی محصولات، تبلیغات و فروشگاهها استفاده می شود. در تبلیغات بر پایه نورومارکتینگ، مهمترین اصل، تاثیرگذاری بر ذهن مشتری و ترغیب او به خرید محصول یا خدمات ما و تداوم آن میباشد.
درک این نکته بسیار حیاتی است که مشتریان زمانی خرید انجام میدهند که محصول را یادگرفته و درک کرده باشند؛ در غیر اینصورت محصولات جایگزین و سایر برندها در ناخودآگاه مشتریان جایگزین محصول ما خواهد شد. این مهم بصورت غیر ارادی در ناخودآگاه هر فرد شکل میگیرد.
نظرات کاربران