پایگاه خبری هامپوئیل
0

واکنش صدیقی به اتهام زمین‌خواری: امضای من را جعل کرده‌اند

واکنش صدیقی به اتهام زمین‌خواری: امضای من را جعل کرده‌اند
بازدید 19

حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی هامپوئیل، طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت یاشار سلطانی منتشر شده است، باغی با مساحت ۴۲۰۰ متر در حوزه علمیه امام خمینی واقع در منطقه ازگل تهران، که تحت نظارت آیت‌الله صدیقی قرار دارد، قیمتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان دارد.

در نامه‌ای به دادستان تهران، تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: بر طبق اساسنامه حوزه، سال‌ها پیش تصمیم به تأسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی گرفته شد تا نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموزش دروس دینی و حوزوی را آماده کند و برای این منظور، مجوز‌های لازم را تأمین کرد.

در ادامه، صدیقی افزود: بر این اساس، یک موسسه وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تأسیس شد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای این مرکز پیش حوزوی اختصاص یافت. به همین منظور، آقای عزیزی به عنوان مسئول ثبت امور موسسه انتخاب شد.

متأسفانه، فرد مورد اشاره با سوءاستفاده از اعتماد به‌خود، اسناد جعلی تهیه کرده، امضاء‌ها را جعل کرده و سهام موسسه را بدون رضایت تولیت و مدیران حوزه تقسیم کرده است. این امر حتی با ورود و امضاء برخی از اعضا صورت نگرفته است.

بنابراین، موسسه به شکلی که در رسانه‌ها منتشر شده، بدون اطلاع مدیران حوزه و برخلاف اهداف اصلی، ثبت شده است.

به همین دلیل، از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی و به عنوان یک شهروند، من کاظم صدیقی، بدون توجه به سوابق قضایی و عناوین سیاسی، درخواست می‌کنم تا اقدامات لازم برای ثبت شکایت رسمی در مورد این تخلفات، از جمله جعل و خیانت در امانت توسط این فرد و دیگران مسئول این امر انجام شود تا ابعاد این مسئله برای همگان، به ویژه مومنین، روشن و شفاف شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر