پایگاه خبری هامپوئیل
0

هشدار تند گروه هفت به ایران در بیانیه پایانی نشست

هشدار تند گروه هفت به ایران در بیانیه پایانی نشست
بازدید 20

گروه هفت طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده از ایران خواست ارائه موشک‌های بالستیک به روسیه را متوقف کند و هشدار داد که «در صورت ادامه همکاری نظامی تهران با مسکو، گروه هفت آماده اقدام هماهنگ علیه ایران است».

به گزارش خبرنگار سیاست خارجه هامپوئیل، گروه هفت در یک بیانیه خواستار قطع ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه از سوی ایران شد و هشدار داد که در صورت ادامه همکاری نظامی تهران با مسکو، این گروه آماده اقدامات هماهنگ علیه ایران است.

در بیانیه آمده است: “اگر ایران به ارسال موشک‌های بالستیک یا فناوری‌های مرتبط به روسیه ادامه دهد، گروه هفت آماده پاسخگویی سریع و هماهنگ، از جمله اقدامات جدید و مهم علیه ایران است.”

گروه هفت با اشاره به برخی گزارش‌های ادعایی تکذیب‌شده، نگرانی خود را اعلام کرده و ایران را به خودداری از این اقدامات توسط خود تشویق کرده است، زیرا این اقدامات منجر به افزایش بی‌ثباتی در منطقه می‌شود و نشان دهنده حمایت مالی اساسی تهران از جنگ روسیه در اوکراین است.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که ایران بارها ادعایی مبنی بر ارسال پهپاد و موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر