همکاری مشترک بین تپسل و دیوار به کسبوکارها این امکان را میدهد که از طریق تپسل، تبلیغات خود را روی پلتفرم دیوار اجرا کنند و به جامعه مخاطبان میلیونی دیوار دسترسی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی شرکت تپسل، در پی ادامه رشد و توسعه اکوسیستم تبلیغات دیجیتال در ایران، تپسل با تجربه پنج ساله در حوزه تبلیغات در کافه بازار و همکاری با پلتفرمهای بزرگی مانند اسنپ، و با بیش از ۱۴۰ هزار وبسایت و اپلیکیشن در اختیار، سه ماه است که ظرفیت تبلیغات در پلتفرم بزرگ دیوار را نیز به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است.
بهرنگ تنکابنی، مدیر ارشد تیم موفقیت مشتریان، درباره این همکاری اظهار میکند: “با اتصال فنی دو پلتفرم تپسل و دیوار، همکاری این دو مجموعه در زمینه نمایش تبلیغات در پلتفرم بزرگ دیوار به مرحله دوم وارد شده است.” وی افزود: “از آذر ماه امسال، پس از اعلام دوستان در مجموعه دیوار درباره امکان نمایش بنرهای تبلیغاتی در این پلتفرم، همکاری ما در این زمینه آغاز شد و با همکاری دیوار، توانستیم بیشترین حجم تبلیغات را در این دوره دوماهه بر روی دیوار داشته باشیم. از جمله کمپینهای موفق این دوره، کمپین تبلیغاتی بانک سامان بود که با هماهنگی با کمپین ۳۶۰ درجهای خود، سهم بزرگی از نمایش را در پلتفرم دیوار به خود اختصاص داد.”
تنکابنی بیان میکند: “اکنون بعد از دو ماه همکاری با دیوار، با پیادهسازی سیستم RTB دو پلتفرم تپسل و دیوار از لحاظ فنی به شکل آنلاین و در لحظه به یکدیگر متصل شدهاند و همکاری در زمینه نمایش بنرهای تبلیغاتی وارد فاز دوم شده است. قبل از این، تپسل با موفقیت محصول تبلیغات سرچادز را در کافه بازار پیادهسازی کرده و تجربههای موفقی در این زمینه به دست آورده است. تجربههای قبلی و توانایی منحصر به فرد دپارتمانهای فنی تپسل به همراه همکاری صمیمانه با دیوار در دوماه گذشته، نشان میدهد که در آینده نه چندان دور، میتوان ارائه سرویسهای منحصر به فردی در زمینه تبلیغات هدفمند و هوشمند را بر روی دیوار انتظار داشت.”
وی در پایان اظهار میکند: “در فاز کنونی، امکان نمایش آگهیها با هدفمندی دستهبندیها و جستوجوها به تفکیک استان و شهر فراهم شده است.”
نظرات کاربران