پایگاه خبری هامپوئیل
0

چرا یارانه بهمن‌ماه برخی افراد کسر شد؟

چرا یارانه بهمن‌ماه برخی افراد کسر شد؟
بازدید 25

​سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه بهمن‌ماه دهک‌های ۴ تا ۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

به گزارش هامپوئیل، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ماه ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوارهای دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است که: پیرو اعلامیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه قابل برداشت است. اگر سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای آن‌ها قابل برداشت است و در صورت استفاده، مبلغ مورد استفاده از یارانه خانوار کسر شده و باقی مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

همچنین، کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی نیز باید مدنظر قرار گیرد. اگر سرپرستان خانوار پیش‌تر تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا را دریافت کرده باشند، باقی‌مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آن‌ها کسر خواهد شد. همچنین، سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده‌اند، اقساط این تسهیلات نیز به نسبت بعد خانوار از حساب آنان کسر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر