پایگاه خبری هامپوئیل
0

ضبط ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه
بازدید 13

فرمانده انتظامی مراغه از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد. این محموله شامل یک دستگاه لیزر مو و ۲ هزار و ۶۸۳ قرص غیرمجاز بود. او افزود که دو نفر در این رابطه دستگیر شدند و پس از تکمیل پرونده مقدماتی، برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، سرهنگ توحید فارسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این مقدار کالا با اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و از طریق تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و تحقیقات فنی ماموران یگان امداد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی مراغه از کشف دستگاه لیزر موی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این دستگاه خارجی که فاقد مدارک گمرکی بود، در حین گشت‌زنی و کنترل خودروها از یک پژو ۴۰۵ کشف شد.

وی همچنین اظهار کرد: با انجام تحقیقات فنی، ۲ هزار و ۶۸۳ قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال از یک مغازه توسط ماموران یگان امداد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مراغه از اهالی شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز و مخدر، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

ورود کالای قاچاق به کشور نه تنها به اقتصاد داخلی ضربه می‌زند، بلکه موجب عرضه کالاهای بی‌کیفیت، غیراستاندارد و غیرمجاز در بازار می‌شود. برای مقابله با این معضل، فرهنگ‌سازی و مشارکت مردمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پلیس با مبارزه مستمر علیه قاچاقچیان و اطلاع‌رسانی در مورد کشفیات، در حقیقت در صیانت از حقوق مردم نقش‌آفرینی می‌کند و انتظار می‌رود در چنین شرایطی، مردم نیز با عوامل انتظامی بیشتر همکاری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر