پایگاه خبری هامپوئیل
0

دیدار دوستانه نماینده مراغه با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس

دیدار دوستانه نماینده مراغه با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس
بازدید 15

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، در آستانه هفته دفاع مقدس با جمعی از رزمندگان جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد. این نشست صمیمی فرصتی بود تا از خاطرات و تجربیات گران‌بهای رزمندگان دوران دفاع مقدس، یاد شود و پیوندی عمیق میان نسل‌های مختلف به وجود آید.

دکتر موسوی در این دیدار ضمن تقدیر از جانفشانی‌های رزمندگان، گفت: «من خود را مدیون ایثار و تلاش عزیزانی می‌دانم که با تمام توان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از خود گذشتگی کردند. اگر امروز کشوری سربلند و پایدار داریم، نتیجه این فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هاست.» وی همچنین به نقش حیاتی رزمندگان در حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود که باید همواره قدردان این جان‌فشانی‌ها بود.

دکتر موسوی با اشاره به تجربه خود از پروژه‌ای مشترک با وزارت اقتصاد در موزه دفاع مقدس تهران، بیان کرد: «در دوره‌ای که همراه با وزیر اقتصاد وقت، پروژه‌ای را در موزه دفاع مقدس اجرا می‌کردیم، فرصتی فراهم شد تا عمیق‌تر به اهمیت و عظمت دوران جنگ تحمیلی پی ببرم. درک فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان، برای من و بسیاری از مسئولان یک درس بزرگ بود که همواره باید آن را در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار دهیم.»

در این نشست، تعدادی از رزمندگان حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و خاطرات خود پرداختند. آنان از چالش‌ها و دشواری‌های دوران جنگ گفتند و بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء و ایثارگران تأکید کردند. این رزمندگان همچنین یادآور شدند که نسل امروز باید بیشتر با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا شود و از دستاوردهای آن بهره‌مند گردد.

این دیدار به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، فرصتی فراهم کرد تا علاوه بر گرامیداشت فداکاری‌های دوران جنگ تحمیلی، روحیه ایثار و مقاومت در جامعه تقویت شود و یادآوری گردد که این میراث گران‌بها باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر