پایگاه خبری هامپوئیل
0

اربعین امسال از سیم‌کارت ایرانی استفاده کنیم یا عراقی؟

بازدید 19

اربعین امسال از سیم‌کارت ایرانی استفاده کنیم یا عراقی؟

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، سیم‌کارت‌های عراقی از جمله موضوعاتی است که زائران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) باید به آن توجه داشته باشند. افرادی که در بازه زمانی اربعین یا سایر ایام جهت زیارت کربلا به کشور عراق سفر می‌کنند، برای ارتباط با خانواده و دوستان خود در ایران می‌توانند از سیم‌کارت ایرانی یا عراقی استفاده نمایند.

برای استفاده از سیم‌کارت دو انتخاب پیشِ‌روی مسافران اربعین حسینی است؛ اولین گزینه استفاده از سیم‌کارت ایرانی و پرداخت هزینه‌ رومینگ و مکالمات است و دومین گزینه هم خرید سیم‌کارت عراقی است. باید توجه داشت که اگر سیم‌کارت ایرانی برای این سفر انتخاب شود، بهتر است که حتماً از بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت استفاده شود تا هزینه‌ها به‌مراتب کمتر شود.

همراه اول در اربعین

برای اربعین امسال همراه اول دو بسته رومینگ عراق خود را معرفی کرد؛ این دو بسته مختص زائران عتبات عالیات است و شامل «اینترنت نامحدود 7روزه» در عراق می‌شود که زائران ایرانی با فعال‌سازی آن 15 دقیقه مکالمه رومینگی نیز هدیه خواهند گرفت که اینترنت پرسرعت را در شبکه‌های کورک و آسیاسل ارائه می‌دهد، همچنین «بسته مکالمه» شامل 15 دقیقه مکالمه رومینگی نیز به زائرین محترم ارائه گردید. متقاضیان می‌توانند به پرتال فروشگاهی همراه اول به‌آدرس Shop.mci.ir مراجعه کنند.

منبع خبر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر