پایگاه خبری هامپوئیل
0

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستاهای آذربایجان شرقی

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستاهای آذربایجان شرقی
بازدید 25

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: اعتبار دهیاری‌های استان در سال گذشته و همچنین در سال جاری به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، که این مبلغ بیش از دو برابر افزایش نسبت به ۱۰ سال قبل را نشان می‌دهد.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی روستاهای فاقد دهیاری مراغه، محمد اسکندری افزود: این اعتبار به منظور اجرای طرح‌های عمرانی از قبیل آسفالت‌ ریزی، جدول‌ گذاری، بهسازی محیط روستاها، ساخت و ساز راه و پل، آب‌رسانی، برق‌رسانی و مسائل فرهنگی و اجتماعی روستاها مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تأکید کرد که طرح‌های عمرانی مناسب در بخش مرکزی مراغه به اجرا درآمده‌اند و سهم شهرستان مراغه از اعتبارات طرح‌های عمرانی روستاهای استان به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

همچنین، فرماندار شهرستان ویژه مراغه در این جلسه اعلام کرد که اعتبارات دهیاری‌های شهرستان در دو سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه شده‌اند.

داود اسدیان، فرماندار شهرستان ویژه مراغه، اظهار کرد که کمیته برنامه‌ریزی مراغه برای بررسی طرح‌های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری تشکیل شده و با اختصاص چهار میلیارد تومان، ۱۱ طرح آبرسانی، راه و طرح هادی به روستاهای فاقد دهیاری مراغه اجرا خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر