پایگاه خبری هامپوئیل
0

راهنمای جامع خرید، قیمت و نکات استفاده از دستگاه زغال قلیان در تهران

راهنمای جامع خرید، قیمت و نکات استفاده از دستگاه زغال قلیان در تهران
بازدید 29

مقدمه:

استفاده از قلیان در میان ایرانیان قدمتی دیرینه دارد و به عنوان یکی از تفریحات محبوب در بین مردم شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر، استفاده از دستگاه زغال به جای زغال سنتی به دلیل مزایای متعددی مانند روشن شدن سریع زغال، عدم تولید بو و دود و صرفه‌جویی در مصرف زغال بواسطه تولید زغال از پسماندهای کشاورزی و عدم قطع درختان و همچنین اینکه این صنعت دوستدار محیط زیست میباشد  منجر به حمایت از سازمان های مربوطه  کشور شده و به دلیل تولید با پسماندهای کشاورزی سود حاصله از تولید و فروش این محصول باعث شده توجه سرمایه گذاران به این صنعت بیش از پیش شده.

نوین ابتکار صنعت، به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سازندگان ‌دستگاه زغال در تهران و کلیه شهرهای کشور ، در این مقاله قصد دارد راهنمای جامعی را برای خرید دستگاه زغال در تهران به شما ارائه دهد. در این راهنما، به تمامی نکات مهم در مورد خرید این دستگاه، از جمله انواع دستگاه زغال، قیمت، نکات استفاده و نگهداری، می‌پردازیم.

قیمت دستگاه زغال ساز دست دوم چقدر است

فهرست مطالب:

1. انواع دستگاه زغال

2. قیمت دستگاه زغال در تهران

3. کلاهبرداری و مالباختگان تولید زغال فشرده

4. نکات مهم در خرید دستگاه زغال

5. نکات استفاده و نگهداری از دستگاه زغال

6. مزایای خرید از نوین ابتکار صنعت

7. جمع‌بندی

 

 

1. انواع دستگاه زغال

دستگاه های تولید و فشرده سازی زغال بر اساس نوع محصول خروجی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

دستگاه پرس گردشی: این دستگاه برای تولید زغال به شکل گرد استفاده می شود.

کوره زغال ۶ جداره: این نوع کوره برای پخت زغال در حجم بالا و با کیفیت عالی مناسب است.

کوره زغال همرفتی: این کوره از سیستم همرفت هوا برای پخت زغال استفاده می‌کند و به همین دلیل پخت زغال به طور یکنواخت انجام می‌شود.

کوره زغال جی پلاس (G+): این نوع کوره برای پخت زغال فشرده و بریکت زغال مناسب است که این سیستم قدیمی نسبت به کوره های نسل جدید است.

کوره تک جداره (کبابی): این نوع کوره برای پخت زغال و مخصوص کباب کردن گوشت و مرغ مناسب است.

خط تولید زغال حبه ای (نارگیل) : این دستگاه به واسطه خاک زغال و چسب های گیاهی تولید زغال را به شکل های مختلفی اعم از گرد , حبه قندی , قلبی و… تولید میکند

خط تولید  زغال خاک اره ایی (چینی) : این دستگاه که به واسطه پسماندهایی مانند خاک اره , پوست گردو  و خاک زغال که همگی از دور ریزها می باشند و طرفداران زیادی از بابت زغال مورد مصرفی دارند و دوستدار محیط زیست می باشد و بهترین دستگاه تولید زغال برای کارآفرینی و سرمایه گذاری میباشند.  

 

2. قیمت دستگاه زغال در تهران

جهت استعلام آخرین  قیمت دستگاه زغال و قیمت کوره زغال با کارشناسان ما در سایت نوین ابتکار صنعت در تماس باشید .قیمت دستگاههای زغال با توجه به تغییرات و نوساناتی که در متریال مصرفی وجود دارد ممکن است اندکی تغییر پیدا کرده باشد .

خواهشمند است جهت دریافت قیمت به روز دستگاه زغال ، با کارشناسان ما از طریق راههای ارتباطی داخل سایت در تماس باشید.

 

3. کلاهبرداری و مالباختگان تولید زغال فشرده

در دورانی که نیاز به تأمین انرژی از منابع مختلف و پایدار افزایش یافته است، تعامل با بازارهای انرژی ممکن است با خطراتی ناشی از کلاهبرداری و تقلب همراه باشد. یکی از شاخص‌ترین موارد در این زمینه، پدیده “کلاهبرداری زغال فشرده” است که باعث نگرانی‌های بزرگی در صنعت انرژی و کسانی که به این منابع به عنوان یک منبع پایدار اعتماد دارند، شده است.

زغال فشرده یا همان زغال چینی در این چند سال اخیر خیلی از افراد را کارآفرین کرده و صاحب یک کسب‌و‌کاری پردرآمد نموده است. ولی همانطور که اشاره شد اتفاقاتی مانند :  عدم اعتماد مشتری به تولیدکننده , عدم ثبات قیمت , نبود گارانتی و ضمانت جنس , کلاهبرداری , تولید کننده یا فروشنده , عدم دسترسی خریدار به تولیدکننده  در این صنعت رخ می‌دهد که هر کارآفرین یا هر فردی که می‌خواهد وارد این حوزه شود باید کاملا با این موضوعات آشنا باشد و کنار بیاید وهمچنین برای مقابله با کلاهبرداری زغال فشرده، نظارت دقیق‌تر از سوی مقامات مربوطه و تقویت استانداردها و مقررات مرتبط با کیفیت زغال‌های فشرده ضروری است.

نوین ابتکار صنعت باداشتن بیش از ده سال سابقه در امر تولید و راه اندازی انواع خط تولید زغال فشرده ، خط تولید زغال چینی و به عنوان اولین مجموعه ارائه دهنده دستگاه زغال در تهران با مشاوران و گروه پشتیبانی مجرب خود به صورت 24 ساعته در کنار شما علاقه مندان به این صنعت بوده و است و پاسخگوی تمامی سوالات شما مربوط به زغال فشرده و راه اندازی خط تولید آن می باشد.

4. نکات مهم در خرید دستگاه زغال در تهران

خط تولید انواع زغال یکی از شغل هایی است که بسیار سودآور است و برای افراد جویای کار با سرمایه کم و سود بالا و درآمد ارزی دلاری بسیار مناسب است.

زغال در همه کشور و در صنایع مختلف یکی از نیاز های همیشگی افراد حساب می شود.

بر این اساس هیچگاه کارگاه های زغال سازی تعطیل نخواهد شد.

به همین خاطر شخصی که در کار تولید زغال است بطور دائمی در زمینه فروش و صادرات زغال به سایر مناطق دنیا فعالیت دارد .

گفتنی است که افراد برای راه اندازی خط تولید یا کارگاه زغال هر مبلغ هزینه ای که صرف کنند.

با توجه به اینکه سود این کار چند برابری حاصل از فروش زغال تولید شده می باشد، با گذر زمانی بسیار کوتاه هزینه های سرمایه گذاری تان بر می گردد.

در اصل می توان گفت که سرمایه زیادی برای ایجاد یک کارگاه یا خط تولید نیاز نمی باشد و آموزش های مورد نیاز آن نیز هزینه زیادی نمی برد.

ظرفیت دستگاه: ظرفیت دستگاه را متناسب با تعداد نفرات و میزان استفاده خود انتخاب کنید.

برند و گارانتی: از برندهای معتبر و دارای گارانتی خرید کنید.

امکانات جانبی: برخی از دستگاه‌های زغال دارای امکانات جانبی مانند تایمر، فن و چراغ هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، آن‌ها را انتخاب کنید.

نکته : بهتر است از خط تولید های نو  به جای  دستگاه زغال ساز دست دوم شروع به کار کرد تا در ابتدای شروع به کار کارخانه تولید کننده متحمل پرداخت هزینه های گزاف تعمییر و نگهداری نشود.

5.  نکات استفاده و نگهداری از دستگاه زغال

• قبل از استفاده، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید یا از تکنسین های معتبر و ماهر نوین ابتکار صنعت برای راه اندازی و استفاده , مشاوره بگیرید.

• از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و استاندارد استفاده کنید.

• دستگاه را در مکانی صاف و دور از مواد قابل اشتعال قرار دهید.

• از تهویه مناسب درکارگاه ها استفاده نمایید.

• پس از استفاده، دستگاه را خاموش کرده و از برق جدا کنید و اقدام به گریس کاری نقاط مربوطه نمایید.

• دستگاه را در معرض رطوبت و گرما قرار ندهید.

• در صورت بروز هرگونه مشکل ، از افراد متخصص برای راه اندازی و نگهداری دستگاه استفاده نماید و به هیچ وجه از اشخاص فاقد صلاحیت مشاوره یا کمک نگیرید.

 

6. مزیت دستگاه ها و شرایط همکاری با مجموعه نوین ابتکار صنعت

مزیت همکاری با مجموعه نوین ابتکار میتوان به کیفیت دستگاه های تولید شده اشاره کرد دستگاه های چند منظوره برای تولید انواع ذغال

گارانتی طولانی مدت دستگاه ها ؛ تضمین خرید محصول برای حمایت از تولید کننده و تأمین مواد اولیه  ظرفیت تولید دستگاه ها ؛ نصب راه اندازی و اموزش تولید به صورت حرفه ای ؛ سود خالص تضمین شده بالای ۱۰۰ میلیون ماهانه و بیشتر بسته به نوع خط تولید انتخابی و تورم بازار ( این درآمد در سال 1402 می باشد)

 

خدمات و پشتیبانی نوین ابتکار برای حمایت از تولید کنندگان :

۱ : کیفیت ساخت سازه دستگاه ها

۲: گارانتی بلند مدت دستگاه ها

۳: خدمات پس از فروش دستگاه ها

۴: تامین مواد اولیه تولید

۵: تضمین خرید محصول با قرارداد بلند مدت

۶: ساخت خط تولید چند منظوره بصورت کامل توسط مجموعه ابتکار صنعت و مناسب ترین قیمت دستگاه به واسطه تولید کننده بودن مجموعه.

۷: ظرفیت های بالای دستگاه های تولید

۸: قابلیت چند شیفت بودن دستگاه های مجموعه

۹: پاسخگویی ۲۴ ساعته پرسنل مجموعه برای رفع مشکلات تولید کنندگان محترم

۱۰:نصب و راه اندازی خط تولید به صورت رایگان

۱۱: آموزش تولید ذغال به صورت اصولی بدون محدودیت توسط متخصصین خبره مجموعه نوین ابتکار صنعت

 

7. جمع‌بندی

خرید دستگاه زغال می‌تواند تجربه استفاده از قلیان را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. با انتخاب و استفاده صحیح از این دستگاه، می‌توانید از مزایای متعددی مانند روشن شدن سریع زغال، عدم تولید بو و دود و صرفه‌جویی در مصرف زغال بهره‌مند شوید.

نوین ابتکار صنعت، با ارائه دستگاه‌های زغال باکیفیت و قیمت مناسب، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در خرید دستگاه زغال در تهران و ایران داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه زغال، می‌توانید با کارشناسان نوین ابتکار صنعت تماس بگیرید.

 

اطلاعات تماس و آدرس نوین ابتکار صنعت

آدرس دفتر مرکزی :

تهران – خیابان شهید رجائی – ابتدای جاده قدیم قم – بعد از پل ۶۰ متری شور آباد – نرسیده به جاده واوان – پلاک ۷۳

۰۲۱۵۶۵۴۴۲۵۳

مشاوره رایگان با کارشناسان ما جهت آشنایی با بهترین سازنده کوره صنعتی زغال چوب
۰۹۱۲۶۱۰۰۲۰۹    ۰۹۱۲۲۴۷۸۱۰۰

آدرس کارخانه نوین ابتکار صنعت :

تهران – ابتدای جاده قدیم قم –  کهریزک – بعد از پل ۶۰ متری شورآباد – جنب پست بانک – پلاک ۷۳

۰۲۱۵۶۵۴۷۹۳۵     ۰۲۱۵۶۵۴۴۲۵۳

راهنمای جامع خرید، قیمت و نکات استفاده از دستگاه زغال قلیان در تهران

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *