پایگاه خبری هامپوئیل
0

لوازم یدکی جک شاپ

بازدید 19

 گروه خودروهای جک به جهت داشتن کیفیت نسبتا خوب، تنوع مدل‌های متفاوت بسته به سلیقه مشتری و قیمت مناسب به نسبت کیفیت، به‌عنوان یکی از برند‌های خودروسازی پرطرفدار در ایران تبدیل شده است. اما این خودرو نیز مانند هر خودرو دیگری به مرور زمان نیاز به تعمیر و تعویض قطعات دارد. در اینجا اهمیت یافتن لوازم یدکی جک اصل و با کیفیت آشکارتر می‌شود.

متأسفانه، خدمات پس از فروش جک پر از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت می‌باشد که در صورت استفاده، نه تنها  قطعه به‌درستی کار نخواهد کرد بلکه به سلامت سایر قسمت‌‌های خودروی شما آسیب  می‌رساند. از سوی دیگر، تنوع مدل جک و وجود واسطه‌های فراوان، یافتن قطعات مورد نظر را سخت و زمان‌بر می‌کند.

مجموعهلوازم یدکی جک شاپ با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش لوازم یدکی جک، به‌عنوان مرجعی تخصصی و قابل اعتماد در این حوزه شناخته می‌شود. این مجموعه با ارائه خدمات منحصر به فرد، تجربه خرید آسان و ایمن را برای شما تضمین خواهیم کرد.

خودروسازی جک و تاریخچه آن

شرکت جک (JAC)، با نام کامل Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd یک مجموعه خودرو‌سازی در کشور چین می‌باشد. این مجموعه در سال 1964 میلادی در شهر هیفی در استان آنهویی چین برای تولید کامیون و اتوبوس تاسیس گردید. در سال 2001 این شرکت  خط تولید سواری خود را راه‌اندازی کرده  و با تولید اولین خودروی سواری خود به نام JAC Refine، به‌طور رسمی وارد صنعت خودروسازی سواری شد.

در طول سال‌های گذشته شرکت جک به فعالیت خود ادامه داده و به رشد و توسعه دست یافته است و به یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی چین تبدیل شده است. هم اکنون تنوع متفاوتی از خودروهای سواری همچون سدان، شاسی بلند، کراس اوور و خودروهای الکتریکی توسط شرکت جک تولید می‌گردند.

از ویژگی‌های متمایز‌کننده خودروهای جک کیفیت مطلوب آن‌ها می‌باشند. این شرکت  به‌دلیل استفاده از استانداردهای بین‌المللی در تولید محصولات خود جایگاه خوبی را در بازار چین و سایر کشورها پیدا کرده و به‌طور مداوم در حال ارتقای کیفیت محصولات خود می‌باشد. همچنین به‌خاطر قیمت مناسب خود در مقایسه با برند‌های رقیب، تنوع محصولات برای پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف مشتریان و  ارائه خدمات پس از فروش گسترده در چین و سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جک در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد و به عنوان یکی از برندهای محبوب در بازارهای صادراتی شناخته می‌شود. در ایران در حال حاضر این شرکت با همکاری شرکت کرمان موتور، به تولید و عرضه خودروهای خود می‌پردازد و از مدل‌های محبوب خودروی جک در ایران می‌توان J5 ,S5,S3,JS4 ,kmc را نام برد.

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

لوازم جک اصلی: این قطعات لوازم یدکی توسط شرکت JAC Motors تولید می‌شوند و در نوع خود با کیفیت‌ترین نوع لوازم یدکی هستند.

لوازم جک پس از فروش: این قطعات توسط شرکت‌های دیگر تولید شده و از نظر کیفیت و قیمت، تنوع زیادی دارند.

لوازم یدکی جک S5

خودروی جک S5یک کراس اوور سایز متوسط تولید شده توسط شرکت جک موتورز چین می‌باشد که از سال 2013 در ایران عرضه می‌شود و به‌خاطر قیمت مناسب و امکانات رفاهی، طرفداران زیادی در ایران دارد.

 به‌دلیل پرفروش بودن این محصول، لوازم یدکی جک S5 در بازار ایران به‌طور گسترده موجود است.  جهت خرید این قطعات می توانید به نمایندگی‌های مجاز جک و یا  فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کنید.  

لوازم یدکی جک S5 را می‌توان به‌طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • قطعات موتوری: موتور، گیربکس، دیفرانسیل، سرسیلندر، میل لنگ، پیستون، شاتون، یاتاقان و …
  • قطعات جلوبندی: کمک فنر، فنر، سیبک، طبق، سگدست، بوش و …
  • قطعات بدنه: سپر، چراغ، درب، کاپوت، گلگیر، آینه و …
  • قطعات برقی: استارت، دینام، باتری، سیم‌کشی، کامپیوتر خودرو و …
  • لوازم جانبی: ضبط صوت، دزدگیر، روکش صندلی، کفپوش و …

لوازم یدکی جکkmc

شرکت کرمان موتور (KMC) یک شرکت خودروسازی ایرانی است که که در سال ۱۳۷۳ تأسیس شده است.  فعالیت اولیه این مجموعه با مونتاژ خودروهای دوو آغاز شد و با تولید خوردروهای چینی همچون جک S5 ، جک J5 ، جک T8 ، جکkmc  و …  ادامه یافت.

لوازم یدکی جک KMC  به تمای قطعاتی گفته می‌شود که برای نگهداری، تعمیر خودروهای جک  KMC مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعات می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • قطعات موتور و گیربکس
  • قطعات بدنه و شاسی
  • قطعات داخلی و تزئینی
  • لوازم برقی و الکترونیکی
  • تایرها و چرخ ها
  • روغن ها و سیالات

لوازم یدکی جک KMC را می‌توان از نمایندگی‌های مجاز جکkmc ، فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، سایت‌ها و فروشگاه های آنلاین تهیه کرد.

لوازم یدکی جک اصلی

لوازم یدکی جک اصلی قطعات ساخته‌شده توسط شرکت جک یا زیرمجموعه‌های تابعه آن، می‌باشند که در نوع خود  بالاترین کیفیت را دارا هستند. در تولید این قطعات از مواد اولیه مرغوب و طبق استانداردهای جهانی استفاده می‌شوند و این قطعات از نظر عملکرد و طول عمر، قابل اعتماد هستند. از مزایای لوازم یدکی جک اصلی می‌توان به کیفیت بالای آن‌ها، طول عمر بیشتر و درنتیجه صرفه جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، تضمین عملکرد صحیح قطعه و سایر قسمت‌های مرتبط خودرو و در نتیجه تضمین امنیت راننده و سرنشین را اشاره کرد.

لوازم یدکی جک شرکتی

لوازم یدکی جک شرکتی قطعاتی هستند که توسط نمایندگی‌های  معتبر شرکت جک موتور تولید می‌شوند. این قطعات گارانتی شرکت جک را دارا هستند و این امر به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل می‌توانید قطعه را تعویض یا تعمیر کنید. لوازم یدکی شرکتی از نظر کیفیت و اصالت مورد تایید  شرکت جک بوده و کیفیت بالا و عملکرد طولانی مدت را به خریداران ارائه می‌دهند. اگر به دنبال لوازم یدکی باکیفیت و قابل اعتماد برای خودروی جک خود هستید، استفاده ازلوازم یدکی جک شرکتی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.

در انتخاب لوازم یدکی جک شرکتی رعایت نکات زیر ضروری به‌نظر می‌رسد:

  •  جهت اطمینان از کیفیت و اصالت قطعات، خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.
  • قبل از خرید، شماره قطعه را در وب سایت جک یا در دفترچه راهنمای خودروی خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعه صحیح را خریداری می‌کنید.
  • به دلیل تفاوت قیمت‌های مراکز توزیع مختلف، قبل از خرید، قیمت‌ها را از چند منبع مختلف مقایسه کنید تا بهترین معامله را پیدا کنید.

 

خرید لوازم یدکی جک

انتخاب و خرید لوازم یدکی جک اصل و باکیفیت، نقشی اساسی در حفظ سلامت و عملکرد صحیح خودرو شما دارد. با در نظر گرفتن نکات و اطلاعات ارائه شده در این مقاله، می‌توانید به‌طور آگاهانه و مطمئن نسبت به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره در خصوص خرید  انواع لوازم یدکی جک ، می‌توانید با کارشناسان ما در لوازم یدکی جک شاپ تماس حاصل کنید. جهت خرید لوازم یدکی جک با کیفیت می‌توانید به آدرس اینترنتی این مجموعه به نشانی http://jacshop.ir/ و یا حضوری به آدرس مجموعه به نشانی تهران میدان امام خمینی خیابان اکباتان پاساژ الغدیر طبقه اول پلاک 36 مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید . در این مجموعه امکان ارسال قطعات خریداری شده به تمام نقاط ایران و سطح شهر تهران  در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر