پایگاه خبری هامپوئیل
0

بهترین موسسه حقوقی برای تنظیم قرارداد ها

بازدید 117

قراردادها در روابط بین اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار هستند و به عنوان یک سند معتبر حقوقی به شمار می روند که برای طرفین قرارداد حقوق و وظایفی را معین می کنند و در صورت تخلف هر یک از طرفین، امکان پیگیری مطالبات برای طرف دیگر را فراهم می کنند. تنظیم قراردادها به عنوان یکی از ارکان اصلی حقوق مدنی و حقوق تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است و طیف وسیعی از موسسات اقدام به تنظیم قراردادها می کنند به طوری که انتخاب بهترین موسسه برای تنظیم قراردادها به یک فرایند نسبتا سخت تبدیل شده است.

بهترین مرکز برای تنظیم قرارداد های رسمی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید با یک شخص در یک زمینه قراردادی ببندید (همکاری، خرید و فروش، مشارکت در ساخت، شراکت و …)، اما از نحوه تنظیم قراردادها آگاهی نداشته باشید و به دنبال بهترین مرکز برای تنظیم قراردادهای رسمی باشید. کافی است به سراغ اینترنت بروید. با یک سرچ ساده با انبوهی از موسسات حقوقی روبرو می شوید که هرکدام ادعا می کنند بهترین هستند.

از سوی دیگر به دلیل اهمیت زیاد قراردادها در موضوعات حقوقی، همچنین تعداد زیاد پرونده های حقوقی مربوط به اختلافات طرفین قرارداد، وجود این موسسات حقوقی نیز مهم است. بودن یک مرکز برای تنظیم قراردادها به بهترین نحو کمک می کند تا افراد و اشخاص حقوقی بتوانند از بهترین مشاوره ها استفاده کرده و در تنظیم قراردادهای کاری و تجاری با مشکل روبرو نباشند.

اما باید در نظر داشته باشید که تنظیم یک قرارداد اصولی و استاندارد؛ نیازمند دانش حقوقی و تجربه کافی و آگاهی از قوانین و مقررات بوده و کار هرکسی نیست. استفاده از مشاوره حقوقی از یک وکیل مجرب یا موسسه حقوقی معتبر در تنظیم قراردادهای مختلف، باعث می شود تا افراد به درک درستی از جنبه‌ های قانونی کسب و کار خود برسند و درنتیجه با اطمینان بیشتری اقدام به معامله یا تنظیم قرارداد نمایند.

موسسه حقوقی دکتر بهنیایی

موسسه بین المللی داوری و حقوقی دکتر بهنیایی با بیش از دو دهه تجربه و سابقه در زمینه انواع موضوعات حقوقی فعالیت می کند. انعقاد قراردادهای مختلف نیز در زمره فعالیت های این مرکز به عنوان بهترین موسسه برای تنظیم قراردادها به شمار می رود.

این موسسه حقوقی با برخورداری از دپارتمان های تخصصی و وکلایی مجرب و کارآزموده و آموزش و به کارگیری داوران حقوقی متخصص، طیف وسیعی از خدمات حقوقی را ارائه می دهد.  اعضای این مرکز در نهایت تجربه، دانش، دقت و شفافیت برای تنظیم قراردادها و تمامی زمینه های حقوقی مرتبط با تنظیم قراردادها، به ارائه مشاوره و خدمات حقوقی به متقاضیان می پردازند.

برخی از خدمات ارزنده ای که مرکز حقوقی بین المللی بهنیایی به عنوان بهترین موسسه برای تنظیم قراردادها برای مشتریان خود انجام می دهد شامل:

  • ارائه خدمات مشاوره حقوقی

وکلای متخصص و مشاوران کارآزموده بنیاد بهنیایی با تمام توان و تجربه خود در زمینه های مختلف حقوقی اعم از کیفری، صنعتی، عمرانی، پیمانکاری، بازرگانی و تجاری و … به مشتریان خود در زمینه اتخاذ بهترین تصمیمات کمک می کنند.

  • مشاوره و تنظیم قراردادهای حقوقی

مرکز حقوقی بین المللی بهنیایی به عنوان بهترین موسسه برای تنظیم قراردادهای رسمی، تمامی خدمات مرتبط با مشاوره و تنظیم قراردادها را بر اساس آخرین قوانین و مقررات موجود به مشتریان خود عرضه کرده و تا انتها در نقش وکیل یا مشاور به خدمت رسانی مشغول می باشد.

همانطور که گفته شد تنظیم قراردادهای گوناگون در این مرکز در زمینه های مختلف حقوقی انجام می پذیرد. مانند: قراردادهای تجاری، قراردادهای کاری، قراردادهای اجاره، خرید و فروش، تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت، تنظیم قراردادهای بیمه ای و …

تنظیم قراردادهای حقوقی در موسسه حقوقی بهنیایی، این اعتماد و اطمینان را به طرفین قرارداد خواهد داد که تعهدات هریک از طرفین در قبال دیگری در متن قرارداد آورده و مشخص شده، شروط مورد نظر طرفین در قرارداد لحاظ گردیده، ضمانت های اجرایی مناسب در نظر گرفته شده و در صورت نقض و تخلف از تعهدات توسط هریک از طرفین، اقدامات قضایی از طریق سیستم قانونی و قضایی قابل اجرا خواهد بود.

  • تنظیم قراردادهای بین ‌المللی با در نظر گرفتن ملاحظات قانونی و عرفی و رویه ‌های خاص تجاری و حرفه ‌ای و تعیین قانون حاکم در قراردادهای بین ‌المللی
  • ارائه مشاوره در خصوص قوانین و مقررات حقوقی و تحلیل آخرین تغییرات در قوانین

باتوجه به اهمیت به روز بودن در زمینه قوانین جاری کشور، این موسسه در تحلیل و تفسیر قانون به متقاضیان و مشتریان خدمات خود کمک می کند تا با درک درست قوانین و مقررات، قوانین را به بهترین شکل در قراردادهای خود اعمال کنند تا در آینده دچار مشکلات حقوقی و پیگیری های قضایی نشوند.

  • داوری و حل اختلافات فی مابین اشخاص

بروز هرگونه اختلافی بین اشخاص اعم از حقیق یا حقوقی در قراردادها اجتناب ناپذیر است. مرکز بین المللی حقوقی بهنیایی به مشتریان خود در حل اختلافات موجود در قراردادها و داوری های حقوقی خدمت رسانی می کند.

  • برگزاری کلاس های آموزشی داوری حقوقی و تربیت داوران متخصص در امور حقوقی در زمینه های گوناگون
  • خدمات حقوقی در حوزه های سرمایه گذاری داخلی و بین المللی

از آنجا که قراردادها به عنوان سند رسمی برای اقدامات حقوقی عمل می کنند و تاثیر مستقیم و انکارناپذیری بر عملکرد بین اشخاص اعم از عملکرد تجاری، مالی و حقوقی می گذارند، انتخاب بهترین مرکز برای تنظیم قراردادهای رسمی امری حیاتی است.

مرکز حقوقی بهنیایی، ثابت کرده که نسبت به رقبای خود برتری های زیادی داشته و می تواند به عنوان بهترین موسسه برای تنظیم قراردادهای اشخاص شناخته شود. انتخاب موسسه حقوقی بین المللی بهنیایی برای تنظیم قراردادها و سایر امور حقوقی مزایای زیادی دارد، از جمله:

1: تشکیل کمیسیون های مختلف حقوقی و اختصاص داوران و وکلای متخصص در زمینه های مختلف به هر کمیسیون.

در مؤسسه بین‌المللی بهنیایی  جهت ارائه خدمات  بهتر به مشتریان، کمیسیون ‌های مختلف راه اندازی شده و پرونده‌های حقوقی با توجه به اینکه در چه دسته ‌بندی‌ و موضوعی قرار می‌ گیرد به هر یک از این کمیسیون‌ ها ارجاع داده می‌ شود تا نخبگان حقوقی کشور با تمام توان بر روی پرونده مذکور اقدامات لازم را لحاظ کنند.

کمیسیون های حقوقی متخصص در بنیاد بهنیایی عبارتند از:

کمیسیون حقوق مالی، کمیسیون امور قراردادها، کمیسیون حقوقی مالیاتی، کمیسیون مهاجرت، کمیسیون ملکی و ثبتی، کمیسیون اداری، کمیسیون پزشکی، کمیسیون مالکیت فکری، کمیسیون بازرگانی، کمیسیون حقوق ارتباطات، کمیسیون حقوق شرکت ها، کمیسیون انرژی، کمیسیون حقوق خانواده، کمیسیون حقوقی ورزشی، کمیسیون حمل و نقل، کمیسیون کیفری و …

بنابراین برای تنظیم قراردادهای مختلف در هریک از موارد ذکر شده، کمیسیونی از وکلای مجرب در آن موضوع تشکیل شده و به ارائه مشاوره حقوقی و در نهایت تنظیم و انعقاد قرارداد پرداخته می شود.

این وکلا با اشراف کامل به مسائل حقوقی و قانونی مرتبط با تنظیم قراردادها، همچنین داشتن تجربه های بسیاری در خصوص امور حقوقی قراردادها، می‌ توانند با درنظر گرفتن نکات لازم در تنظیم قراردادهای مختلف و تعیین شروط خاص قراردادها، در نوشتن متن قرارداد به شما کمک نمایند.

مزیت مؤسسه حقوقی بین المللی و داوری بهنیایی اسن است که با سال‌ ها تجربه و با بهره‌ مندی از دانش، تخصص و تجربیات مشاوران حقوقی و وکلای زبده و حقوق‌ دانان و کارشناسان متخصص در امور تنظیم و بازبینی قراردادهای تخصصی داخلی و بین‌المللی، در بخش های مختلف صنعتی، عمرانی، پیمانکاری، بازرگانی و تجاری به صورت کاملا تخصصی به ارائه خدمات می پردازد.

انواع قراردادهایی که می توانید تنظیم آن ها را به موسسه حقوقی بهنیایی بسپارید عبارتند از:

لیست تنظیم قرارداد:

  1. قراردادهای کاری
  2. قرارداهای استخدامی دائم و موقت
  3. قراردادهای صنعتی و تجاری
  4. قراردادهای سرمایه ‌گذاری
  5. انواع قراردادهای مشارکت عمومی یا خصوصی
  6. انواع قراردادهای شراکت
  7. قراردادهای حمل و نقل
  8. قراردادهای پزشکی
  9. قراردادهای ورزشی
  10. قراردادهای بیمه
  11. قراردادهای بانکی
  12. قراردادهای مربوط به استارت آپ ها

کمیسیون وکیل قراردادها در بنیاد حقوقی بهنیایی برای دستیابی هرچه بهتر و با کیفیت تر به یک قرارداد مطلوب اقدام به بررسی، مطالعه و تهیه و تنظم قراردادها می نماید. به گونه ای که کلیه حقوق طرفین قرارداد درنظر گرفته شده باشد و جای هیچ نگرانی وجود نداشته باشد.

بنابراین مشتریان و متقاضیان تنظیم قراردادهای حقوقی می توانند با خیال آسوده تمامی امور مربوط به تنظیم قراردادهای خود را به بهترین مرکز برای تنظیم قراردادها سپرده و مطمئن باشند که حقوق قانونی آن ها محفوظ است.

تنظیم قراردادهای مختلف در مرکز حقوقی بهنیایی به گونه ایست که چنانچه یکی از طرفین قرارداد در انجام تعهدات منعقد شده در متن قرارداد کوتاهی نماید، طرف دیگر امکان پیگیری قضایی نزد مراجع قانونی را تا حصول نتیجه مطلوب خواهد داشت.

اختلاف در بین طرفین درگیر در یک قرارداد ممکن است زمینه های گوناگونی مانند قیمت، مدت زمان انجام تعهدات، شرایط پرداخت، شرایط تحویل و مسائل و مشکلات دیگر به وجود بیاید. این اختلاف ها معمولا به دلیل عدم صراحت و کامل بودن متن قرارداد است. از آنجا که در موسسه حقوقی بهنیایی برای تنظیم قراردادها کمیسیون امور قراردادها وجود دارد، در صورت بروز اختلاف، داور امور قراردادها با تحلیل قرارداد و بررسی راه حل ‌های موجود برای دو طرف،  پیشنهادات مناسبی را برای حل و فصل اختلافات مطرح می کند.

به عبارت دیگر سالها تجربه در آموزش و پرورش داوران حقوقی و کارنامه درخشان داوری هزاران پرونده حقوقی موفق موسسه حقوقی دکتر بهنیایی، سبب شده است درصورتی که در قراردادهای خود نیازمند رأی داور شدید بتوانید با خیالی آسوده از خدمات این مرکز حقوقی به عنوان بهترین موسسه برای تنظیم قراردادها بهره مند گردید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر