پایگاه خبری هامپوئیل
0

برنامه های گردشگری مهیج نوروزی

بازدید 21

برنامه های گردشگری مهیج نوروزی

برنامه های گردشگری مهیج نوروزی می تواند طوری تعیین شود که نوروز امسال را طوری در خاطرات شما ثبت کند که با تمام نوروز هایی که تا کنون تجربه کرده اید متفاوت باشد. عید نوروز در ایران یک فرصت مناسب است تا تمام اعضاء خانواده که در ظول سال فرصت کمتری برای کنار هم بودن داشته اند، بتوانند از یک تعطیلات لذت بخش در کنار هم نهایت بهره را ببرند.

یکی از آیتم هایی که می تواند نوروز زا برای شما بسیار لذت بخش تر کند، جای دادن برنامه های گردشگری مهیج نوروزی در دل دیگر برنامه هایی است که برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته اید. اکثر ما ایرانی ها تعطیلات را به شهر ها و کشور هایی می رویم که قبلا یک بار و شاید هم بار ها و بار ها تجربه سفر به آن را داشته ایم. به همین دلیل این سفر ها برای ما تبدیل به یک اتفاق روتین و تکراری شده است که هیجان خود را از دست داده است. شاید هم به همین دلیل است که برخی افراد خانواده به خصوص جوان تر ها در برابر این سفر ها مقاومت می کنند.

اما اگر بتوانید برای تعطیلات خود برنامه های گردشگری مهیج نوروزی را در نظر بگیرید که در آن به شهر ها و کشور های جدید سر کنید، فعالیت های جدید و متفاوتی را تجربه کنید، با وسیله ای متفاوت از وسیله ای که هر سال با آن به سفر می رفتید سفر کنید و یا حتی غذا های جدیدی را تجربه کنید، به شما قول می دهم این تعطیلات نوروزی به قدری با استقبال همه ی اعضاء خانواده روبرو شود که در سال های بعد خود آن ها به شما پیشنهاد چنین برنامه ای را بدهند.

برنامه های متنوعی می توانند باعث شوند که شما در سرتاسر نوروز مملو از حس خوب هیجان باشید و خستگی سال پر کاری که داشتید را از تن شما بیرون کند. برنامه هایی مانند تور تایلند، تور بالی، تور مالدیو، تور دبی از جمله برنامه های گردشگری مهیج نوروزی هستند که می توانید از آن ها لذت ببرید. بسیاری از برنامه های دیگر مثل تور های کویر، کمپ در جنگل های استان گیلان و جزیره گردی در نزدیکی شهر زاهدان نیز جزو برنامه های گردشگری مهیج نوروزی داخلی هستند.

 

 

تاثیر برنامه های گردشگری مهیج بر روحیه

گردشگری آثار متعددی بر روحیه انسان دارد و می‌ تواند سبب بهبود و افزایش حس درونی رضایت مندی از زندگی فردی شود. تجربه ی محیط‌ های جدید هم زمان با فعالیت‌ های تفریحی پز هیجان و تعامل با طبیعت می‌ تواند به کاهش استرس ناشی از زندگی شهری کمک کند کمک کند. زمانی که از محیط کار روزمره فاصله می گیرید و به مقصدی جدید سفر می‌ کنید، از فشار های روزمره نیز فاصله می گیرید و به آرامش روحی بیشتری می رسید.

برنامه های گردشگری مهیج و مشاهده ی فرهنگ‌ های مختلف، هنر های گوناگون و طبیعت می‌ تواند خلاقیت نهفته شما را تحریک کند. یک تور پوکت فی فی، ترکیبی از برنامه های گردشگری مهیج مانند دیدن مناظر زیبا، مشاهده ی آثار هنری، آشنایی با معماری متفاوت و تجربهٔ فرهنگ‌ های مختلف را برای شما رقم می زند که می‌ تواند الهام بخش ایده های جدیدی به شما باشد و زوایایی تازه ای از توانایی های شما را شکوفا کند.

در سفر هایی که در برنامه های گردشگری مهیج تجربه می کنید، فرصت جدیدی خواهید داشت تا با مردمی با زبان، فرهنگ و طرز فکر جدید معاشرت کنید و باب جدیدی را در حوزه ارتباطات عمومی خود باز کنید. می‌ توانید در شهر ها و کشور های مختلف با مردم محلی آشنا شوید و در مورد دغدغه های آن ها بیشتر بدانید. همچنین می توانید با گردشگران دیگر معاشرت کنید و از تجربیات آن ها برای برنامه های گردشگری مهیج بعدی استفاده کنید.

مجری برنامه های گردشگری مهیج در ایران

صنعت گردشگری در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. مردم ایران برنامه های گردشگری مهیج بسیاری را برای اوقات فراغت انتخاب می کنند که شاید مردم کشور های دیگر به آن های حتی فکر نمی کنند. مردم ایران در سال های اخیر درصد بیشتری از سبد درآمدی خود را به سفر رفتن و کسب تجربه های جدید با برنامه های گردشگری مهیج اختصاص می دهند. اما برای اینکه مردم بتوانند به نحو احسنت اقدام به سفر کنند و بتوانند برای لذت بردن از آن برنامه ریزی کنند، فراهم بودن ابزار و بستر ها نقش مهمی دارند.

یکی از شرکت هایی که در سال های گذشته نقش مهمی در فراهم گردن این ساختار ها و ایجاد برنامه های گردشگری مهیج در ایران داشته است، آژانس سفر های دربای ایرانیان است. این آژانس سال های ابتدایی فعالیت های خود را با نام تور وی آی پی در صنعت گردشگری آغاز کرد. بسیاری از تور های ترکیبی کشورتایلند که امروزه آژانس های گردشگری روی آن ها مانور می دهند مانند تور های ترکیبی پاتایا، تور های چیانگ مای، تور پوکت کرابی بانکوک، تور های بالی و تور های مالدیو جزو برنامه های گردشگری مهیج این آژانس محسوب می شود که اولین بار توسط این شرکت ارائه شد.

اگر شما هم در گذراندن اوقات فراغت خود دچار یکنواختی شده اید و به دنبال برنامه های گردشگری مهیج هستید، کافی است با شماره 02188889747 تماس بگیرید تا بتوانید به صورت رایگان از کارشناسان این مجموعه در جهت تجربه برنامه های گردشگری مهیج و خرید تور های متفاوت مشاوره بگیرید. این آژانس مجری تخصصی بسیاری از تور های وی آی پی شرق آسیا است که همانند آن ها ازنظر کیفیت و سطح خدمات ارائه شده در بین آژانس های گردشگری یافت نمی شود.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر