پایگاه خبری هامپوئیل
0

گام به گام مراحل فلوبتومی مدرن (فصد خون)+معرفی بهترین مرکز تخصصی شرق تهران

گام به گام مراحل فلوبتومی مدرن (فصد خون)+معرفی بهترین مرکز تخصصی شرق تهران
بازدید 12

فلبوتومی یا فصد خون مدرن یک روش درمانی بسیار محبوب در جهان می باشد. این شیوه درمانی بسیار ساده می تواند غلظت خون را کاهش دهد.

همچنین از این شیوه مدرن جهت درمان عارضه های مختلف و بیماری های خاص جسمی نیز استفاده می شود.

نحوه انجام فلبوتومی بسیار راحت و آسان می باشد. این روش غیرتهاجمی بدون درد انجام می شود و هیچ خطری برای سلامت جسمی فرد نخواهد داشت. فصد خون در منزل نیز قابل انجام می باشد. برای بیمارانی که مراجعه به مراکز درمانی برای آن ها سخت و دشوار است؛ خدمات فلوبتومی در منزل ارائه می شود.

در طب سنتی از این روش به عنوان ریکاوری بدن نیز استفاده می شود. در واقع پس از انجام فلبوتومی بدن سوار بر موج سلامتی خواهد شد. نحوه انجام این روش بسیار مهم است؛ در غیر این صورت فرد موفق به دریافت نتایج مثبت درمانی نخواهد شد. فصد خون مدرن، روشی ایمن برای رهایی از چنگال بیماری های مزمن بدون کوچک ترین عوارضی می باشد. در طب سنتی ایرانی فصد خون نقش بسیار مهم و کلیدی دارد.

صفر تا صد مراحل فلوبتومی مدرن:

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد انجام فلبوتومی را دارند؛ کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انجام فلبوتومی می باشد. برخلاف تمامی باورهای رایج فقط تعدادی از افراد متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار هستند. این شیوه مدرن باید مطابق با اصول طب سنتی انجام شود. در غیر این صورت جدار رگ دچار آسیب خواهد شد. به نوعی خطرات جدی سلامت فرد را تهدید خواهد کرد. انجام این روش محدود به بازه زمانی خاصی نیست.

پیش از هرگونه اقدامی پزشک طب سنتی از نظر جسمی فرد را معاینه خواهد کرد. همچنین در هر ساعتی از شبانه روز می توان فصد خون را انجام داد. در صورتی که هیچ گونه مشکل جسمی خاصی فرد نداشته باشد؛ جهت انجام فلبوتومی پذیرش خواهد شد. انجام این روش در آقایان می تواند نتایج درمانی بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد. مراکز تخصصی از تجهیزات استاندارد و با کیفیت استفاده می کنند. تحت چنین شرایطی خطری سلامت جانی فرد را تهدید نخواهد کرد. مسیر درمان توسط پزشک متخصص پس از انجام بررسی های لازم ترسیم خواهد شد. مراحل انجام فلبوتومی شامل موارد ذیل هستند. هر یک از مراحل زیر یکی پس از دیگری باید اجرا شوند.

●گام اول:

ابتدا فرد برای انجام فلبوتومی پذیرش خواهد شد و سپس مراحل انجام فصد خون آغاز می شوند. در گام اول یک سرم مخصوص به فرد تزریق خواهد شد.

●گام دوم:

این سرم ۵۰۰ سی سی بنا بر تجویز پزشک از دست راست یا چپ تزریق خواهد شد. پس از اتمام سرم درمانی روند برداشت خون آغاز می شود.

●گام سوم:

پزشک مقدار خون برداشته شده از هر دست را تعیین خواهد کرد. معمولا از هر دست بین ۱۵۰ الی ۳۰۰ سی سی سی خون خارج می شود.

●گام چهارم:

معمولا حجم خون برداشته شده یک سوم مقدار سرم تزریقی می باشد. برای برداشت خون از تزریق یک تیغ تمیز در جدار رگ شکاف ایجاد می شود. مغز متوجه از دست رفتن خون نمی شود و در نهایت دستور تولید به هموگلوبین و گلبول های قرمز بیشتر در خون می کند.

www.fasdekhoon.com

تفاوت بین فلبوتومی مدرن و سنتی:

در فلبوتومی به روش مدرن پس از اتمام مراحل درمانی، فرد احساس ضعف نخواهد کرد. همچنین بر اساس بررسی های انجام گرفته؛ این شیوه بیشترین نتایج مثبت درمانی را در افراد با شرایط جسمی مختلف داشته است. این روش کوچک ترین میزان از آسیب را به بدن وارد نمی کند. همچنین تمامی مراحل مطابق الگوریتم طب سنتی دنبال می شوند. در صورتی که روش سنتی معایب بسیار زیادی دارد. معمولا در شیوه سنتی رگ بیمار به صورت عمیق شکافته می شود. همچنین اسکار ناشی از فصد خون تا مدت ها باقی می ماند.

مراکز تخصصی به هیچ عنوان این روش را اجرا نمی کنند؛ زیرا معایب بسیار زیادی برای بدن فرد دارد. همچنین در روش سنتی میزان خون بیشتری را فرد از دست می دهد. معمولا تا چندین روز فرد احساس ضعف و خستگی می کند. روش مدرن به راحتی می تواند غلظت خون فرد بیمار را کنترل کند. متاسفانه روش سنتی توسط افرادی غیر حرفه ای انجام می شود. این افراد از مهارت کافی برخوردار نیستند و رگ اصلی آسیب های جدی وارد می کنند.

فواصل انجام فلبوتومی مدرن:

بر اساس میزان غلظت خون فرد تعداد جلسات فلبوتومی تعیین می شود. معمولا در افرادی که غلظت خون شدیدتری دارند؛ جلسه بعدی به دو الی سه ماه آینده موکول می شود. همچنین پزشک بر اساس شرایط جسمی بیمار فواصل فصد خون را تعیین خواهد کرد. در حالت کلی بهترین زمان برای انجام این روش هر سه ماه یکبار می باشد. تحت چنین شرایطی مسیر دستیابی به سلامت جسمی هموارتر خواهد شد.

همچنین فواصل فصد خون به روش مدرن بستگی به وضعیت جسمی و شرایط سنی بیمار دارد. در حالت کلی فقط برای تعداد محدودی از مراجعه کنندگان فلبوتومی دوم بعد از ۲ ماه انجام می گیرد. حتما در موعد مقرر باید جلسه دوم فلبوتومی را انجام داد. در غیر این صورت دریافت نتایج مثبت درمانی غیر ممکن خواهد بود. این روش نهایتا در عرض ۳۰ دقیقه انجام می شود. پس از انجام فصد خون فرد می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

معرفی مجرب ترین مرکز فلوبتومی در تهران:

فقط تعداد انگشت شماری از مراکز تخصصی از مهارت و دانش کافی در زمینه فلبوتومی برخوردار هستند. چنین مجموعه هایی مطابق با جدیدترین روش های مدرن و امروزی فصد خون را انجام می دهند. تحت چنین شرایطی چارچوب ایمنی و سلامتی بیمار حفظ می شود. مجموعه سپهر متشکل از کادری مجرب و و فوق تخصصی می باشد. این مرکز معتبر با سال ها تجربه درخشان بهترین خدمات ممکن را در زمینه فصد خون ارائه می کند. همچنین برای فصد خون شمال تهران، بهترین گزینه مرکز فوق تخصصی سپهر می باشد. این مجموعه، نامی معتبر و خوشنام در زمینه فلبوتومی شناخته می شود.

فصد خون شرق تهران نیز توسط این مرکز فوق حرفه ای انجام می شود. این مرکز درمانی دارای دو شعبه فعال در محدوده غرب و شرق می باشد. این مجموعه با ارائه خدمات مطلوب توانسته رضایت حداکثری مراجعه کنندگان عزیز خود را جلب کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر