پایگاه خبری هامپوئیل
0

کشف محموله ۵۱ کیلویی تریاک در مراغه

کشف محموله ۵۱ کیلویی تریاک در مراغه
بازدید 25

مراغه- ایرنا– فرمانده انتظامی مراغه گفت: با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ «توحید فارسی» شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت یک عمده‌فروش مواد مخدر مطلع شدند و موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “فارسی” افزود: پس از پیگیری و انجام یک سری عملیات فنی موفق، مأموران به شناسایی فرد اصلی در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر پرداختند.

با همکاری دستگاه قضایی و در حین بازرسی از خانهٔ متهم، مقدار ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه کشف شد.

سرهنگ “فارسی” به دلیل دستگیری این بزرگترین فروشندهٔ مواد مخدر، اظهار کرد: پس از تشکیل پروندهٔ ابتدایی، متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد تا مراحل قانونی پیگیری شود.

فرمانده پلیس مراغه همچنین با تأکید بر ادامهٔ جنگ علیه قاچاقچیان مواد مخدر و برنامهٔ محکم انتظامی، از مردم خواست که در صورت شاهد برخورداری از هرگونه خرید و فروش مواد مخدر، ماجرا را به شمارهٔ پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مراغه با جمعیت حدود ۲۸۰ هزار نفر در جنوب‌غربی استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر