پایگاه خبری هامپوئیل
0

شهدا: ستارگان پرفروغ عزت ایران

شهدا: ستارگان پرفروغ عزت ایران
بازدید 29

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد که شهدا برای مردم ایران منبع عزت و افتخار هستند و افزود: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و حضور مردم در عرصه‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید محمد مراغه بیان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع شهدا نشان دادند که قدرشناس مسئولان دلسوز و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: دولت سیزدهم با ریاست جمهوری شهید، در طول سه سال گذشته به صورت صادقانه برای کشور کار کرده و زمینه‌های حل مشکلات و پیشرفت را فراهم نموده است.

سردار عباسقلی‌زاده شهدای خدمت را انسان‌های انقلابی و عاشقان خدمت توصیف کرد و اظهار داشت: اجر و مزد افرادی که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، مانند سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهید، چیزی جز شهادت نیست.

وی ادامه داد: مردم قدرشناس با حضور در مراسم بدرقه، تشییع و تدفین شهدای خدمت، حماسه آفریدند.

سردار عباسقلی‌زاده گفت: هر یک از این شهدای خدمت در مسئولیت‌های خود تمام توان خود را برای اعتلای کشور و مردم به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه شهید رحمتی فرزند مراغه است، افزود: این شهید والامقام مدیری توانمند، مدبر، کاردان و با دانش مدیریتی بالا بود که با تمام توان در خدمت مردم قرار داشت.

سردار عباسقلی‌زاده به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: تلاش کنید کسانی را انتخاب کنید که مانند آیت‌الله رئیسی خادم مردم باشند.

وی انتخابات آینده را مهمترین انتخابات در طول ۴۵ سال گذشته دانست و گفت: این انتخابات صحنه امتحان ماست و باید فردی را انتخاب کنیم که به نظام، رهبری و انقلاب علاقه داشته باشد، مشکلات جامعه را حل کند و زمینه پیشرفت کشور را در عرصه‌های مختلف فراهم آورد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر