پایگاه خبری هامپوئیل
0

دانشگاه مراغه و منطقه آذربایجان شرقی در مسیر توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه

دانشگاه مراغه و منطقه آذربایجان شرقی در مسیر توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه
بازدید 42

با حضور مقامات و مسئولان دانشگاه مراغه در مرکز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، یک تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه مراغه و این منطقه به امضاء رسید.

به گزارش ارتباطات عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، در جلسه علمی و پژوهشی این منطقه، ناصر راشدی، مدیر منطقه، با اشاره به اهمیت توسعه و ارتباط با مراکز علمی و دانش‌بنیان در حوزه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی اظهار داشت: همکاری علمی و پژوهشی منجر به رشد و توسعه در همه جنبه‌های زندگی اجتماعی می‌شود.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی، ادامه داده و با بیان عملکرد کمیته علمی و پژوهشی منطقه در سال ۱۴۰۲، اعلام کرد که در سال گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه پیام نور تبریز و دانشگاه آزاد اسکو به امضاء رسیده و اقداماتی از جمله بررسی پروژه‌های علمی، ارزیابی آر اف پی‌های ارائه شده به کمیته پژوهش، برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات علمی انجام شده است که همگی به دستیابی به اهداف پژوهشی کمک کرده است.

در پایان جلسه، دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه، از توجه مدیریت و مسئولان منطقه آذربایجان شرقی نسبت به همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی تقدیر کرده و بیان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی، گام‌های موثری در راستای دستیابی به اهداف سازمانی برداشته شود.

در ختام جلسه، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی در زمینه انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری موردنیاز، با ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از جمله تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بین دو نهاد به امضاء رسید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر