پایگاه خبری هامپوئیل
0

تجلیل و معرفی معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی

تجلیل و معرفی معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی
بازدید 63

هفت معلم به عنوان معلمان نمونه‌ی برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند و به مرحله‌ی کشوری راه یافتند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در مقطع ابتدایی، آقایان رحیم آمالی از ملکان، مقصود مطلبی از هریس و حسن رزاقی خلج از چاراویماق به‌عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

همچنین آقای احمد قهرمانی و خانم خاطره خان محمدی، معلم نمونه استانی در مقطع متوسطه اول و خانم رقیه ولایتی از اهر و آقای مهداد نمازی از ناحیه ۳ تبریز، به‌عنوان معلمان نمونه دوره دوم متوسطه معرفی شدند.

همچنین، آقای عبدالله رشیدزاده از ورزقان و خانم پروین مظلومی از مراغه در دوره متوسطه اول و دوم، آقای حمید سلطانی از منطقه ترکمنچای و خانم‌ها فاطمه‌پورحسین و مهری گلریزی از ناحیه یک تبریز به‌عنوان عوامل نمونه کیفیت بخشی مدارس انتخاب شدند.

برنامه شناسایی معلمان نمونه هر ساله با هدف معرفی و تجدید از معلمان به‌عنوان الگو، اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان با تقویت جایگاه اجتماعی آنان، تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه در بین معلمان برگزار می‌شود.

تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، و قراردادی خرید خدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی (نیروهای آزاد) در هر یک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به صورت موظف حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشته باشند، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

این برنامه در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ هفت نفر از فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به‌عنوان نمونه استانی معرفی شدند.

ارزیابی توسط دانش‌آموزان و کمیته‌ی ارزیابی مدرسه، منطقه و استان در حوزه تدریس خلاق، سوابق علمی و پژوهشی در قالب سامانه نیز جزو مراحل شناسایی معلمان نمونه است. تجلیل در سطح استان و دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز از جمله برنامه‌های تجلیل از معلمان نمونه استانی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر