پایگاه خبری هامپوئیل
0

ماه رمضان، فرصتی برای احیای سنت های حسنه با همت سپاه مراغه

ماه رمضان، فرصتی برای احیای سنت های حسنه با همت سپاه مراغه
بازدید 22

تبریز، سردار جانشین فرمانده سپاه مراغه اعلام کرد که فرهنگ‌سازی بر اساس سنت‌های حسنه در ماه مبارک رمضان یکی از اولویت‌های برنامه‌های این سپاه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت است.

او افزود که در جلسه امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی مراغه، برنامه‌هایی از قبیل محافل قرآنی، جلسات جمع‌آوری و خوانش قرآن، فعالیت‌های فرهنگی و سنت‌های حسنه از جمله برگزاری افطارهای ساده و کمک‌های مومنانه در طول ماه مبارک رمضان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مراغه برگزار خواهند شد.

او اظهار کرد: برای برگزاری برنامه‌های موثر در ماه مبارک رمضان که همزمان با عید نوروز است، نیاز به همت و همکاری تمامی مسئولان دستگاه‌های مربوطه در این شهر، از جمله سرداران و شهدای ۱۴۰۰ شهر و شهر حسینی مراغه، حس می‌شود.

رضازاده تاکید کرد که فضا‌سازی محیطی با محوریت ماه مبارک رمضان و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه برای حفظ حرمت این ماه، از جمله اولویت‌های جدی سپاه است. وی افزود که همچنین مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و معنوی مناسب و اجرای برنامه‌های موثر، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهند تا از روزه‌خواری و نقض احترام به این ماه مقدس جلوگیری شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر