پایگاه خبری هامپوئیل
0

رحمان جعفری به سپاهان پیوست.

رحمان جعفری به ارتش سپاهان پیوست.
بازدید 40

بنابر اخبار اعلام شده رحمان جعفری، مهاجم شمس‌آذر قزوین در جدیدترین نقل و انتقالات به سپاهان پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی هامپوئیل، باشگاه سپاهان به طور متناقض با انتظارات که می‌گفته شده نقل و انتقالات خود را با جلب مدافع شروع کرده و خط دفاعی خود را تقویت خواهد کرد، در حال حاضر در فاز هجومی مشغول خرید بازیکنان است و پس از توافق نهایی و جذب علی‌اصغر اعرابی، مراحل عقد قرارداد با یک بازیکن دیگر از شمس‌آذر قزوین را پیش می‌برد.

رحمان جعفری، مهاجم شمس‌آذر قزوین که در مسابقه هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر با نمایش درخشان و گلزنی در مقابل سپاهان، توانست توجه ژوزه مورایس، سرمربی تیم را به خود جلب کند، مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفت و اقدام به جذب این بازیکن کرد. بعد از رسیدن به توافق نهایی، رحمان جعفری مراحل عقد قرارداد خود با سپاهان را آغاز کرده و در صورت تایید نهایی، به عنوان یکی از نیروهای حمله‌ای تیم به میدان خواهد رفت.

جعفری با سرعت و توانمندی‌هایی که در فصل گذشته در ترکیب شمس‌آذر قزوین نشان داد و با گلزنی‌های خود مؤثری برای تیمش ارائه داد، در مجموع به 24 گل در لیگ برتر دست یافت و به عنوان آقای گل دسته اول این رقابت‌ها شناخته شد. همچنین نقش مهمی در صعود تیمش به لیگ برتر ایفا کرد. این ترکیب نشان از استعداد و کیفیت این بازیکن در زمینه حمله و گلزنی دارد که امیدواریم با پیراهن تیم سپاهان نیز درخشش خود را ادامه دهد.پ

رحمان جعفری به سپاهان پیوست.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر