پایگاه خبری هامپوئیل
0

فلورا سام و امیرحسین مدرس در سریالی جدید با هم همکاری می‌کنند

فلورا سام و امیرحسین مدرس در سریالی جدید با هم همکاری می‌کنند
بازدید 72

فلورا سام و امیرحسین مدرس با برنامه “ایران دوست داشتنی” به تلویزیون برمیگردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی هامپوئیل، برنامه “ایران دوست داشتنی” با هدف بررسی جنبه‌های مختلف ایران، از جمله فرهنگی، تاریخی، هویتی، اجتماعی و اقتصادی، با یک رویکرد بدون تبلیغات سیاسی، در قالب برنامه‌های شبکه یک سیما ارائه می‌شود.

این برنامه نه تنها به محدوده خاصی از ایران محدود نیست بلکه به تمام سرزمین‌های ایران اسلامی می‌پردازد. در هر قسمت، به معرفی یک بوم ایرانی می‌پردازد که ممکن است یک روستا، شهر یا منطقه تاریخی باشد. انتخاب بوم‌ها با توجه به تنوع جغرافیایی و از تمامی استان‌های کشور صورت می‌گیرد، ولی معرفی آن‌ها با لحن تقسیمات کشوری نبوده و بر اساس هویت هر بوم انجام می‌شود.

“ایران دوست داشتنی” تلاش دارد با استفاده از سبک متفاوت، مخاطبان خود را همراه کند و به ارتقای آگاهی مردم کمک کند. این برنامه روزهای چهارشنبه و جمعه ساعت ۱۹ به اجرای پدرام کریمی و تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد از شبکه یک سیما می‌پردازد و با حضور فلورا سام، محمد معتمدی و امیرحسین مدرس به مخاطبان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که این برنامه در شروع خود با اجرای ویژه در شب یلدای شبکه یک سیما، به دو قسمت پرشده و با همین رویکرد و حضور تعداد زیادی مهمان در طول این دو قسمت، جزو برنامه‌های فرهنگی در شب چله به شمار می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر