پایگاه خبری هامپوئیل
0

۳۶۶۰ بیمار خاص در شهرستان مراغه شناسایی شدند

۳۶۶۰ بیمار خاص در شهرستان مراغه شناسایی شدند
بازدید 30

رئیس خدمات درمانی بیمه در شهرستان مراغه اعلام کرد که ۳ هزار و ۶۶۰ بیمار خاص شناسایی و مشخص شدند. این اطلاعات به منظور ارتقاء سطح خدمات بیمه و تسهیل در بهره‌مندی از آن در این منطقه به اطلاع عموم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز آذربایجان شرقی؛ تقوی، رئیس بیمه خدمات درمانی مراغه، اعلام کرد که طرح نشان دار کردن بیماران خاص در حال اجرا است که هدف از این طرح حمایت از بیماران صعب العلاج و سرطانی به منظور گسترش پوشش بیمه در شهرستان مراغه است.

وی افزود: تعداد ۳ هزار و ۶۶۰ بیمار خاص در این شهرستان شناسایی شده‌اند. بیشترین تعداد این بیماران، بیماران دیابتی هستند که از انسولین استفاده می‌کنند و تعداد زیادی از آنها به عنوان دیالیزی، ام اس یا نیزپیوندی مشخص شده‌اند.

تقوی توضیح داد: بیماران نشان دار شده می‌توانند با کمترین هزینه از مراکز طرف قرارداد بیمه خدمات درمانی خدمات درمانی و داروهای خود را تأمین کنند. او به شهروندان مبتلا به بیماری‌های خاص، صعب العلاج و سرطانی توصیه کرد که برای ثبت نام و بهره‌مندی از این طرح، به سایت بیمه سلامت مراجعه کنند.

رئیس بیمه خدمات درمانی مراغه اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۶ هزار نفر از شهروندان شهرستان از بیمه سلامت استفاده می کنند و خدمات ۸۵ درصد این بیمه‌شده‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر