پایگاه خبری هامپوئیل
0

یخ زده ۳ در راه است: بازگشت السا و آنا در سال ۲۰۲۷

یخ زده ۳ در راه است: بازگشت السا و آنا در سال ۲۰۲۷
بازدید 34

دیزنی اعلام کرد که فیلم «یخ‌زده ۳» در سال ۲۰۲۷ به اکران خواهد رسید و هدف آن پاسخ به پرسش‌های بی‌پاسخ مانده در قسمت‌های قبلی است.

به گزارش خبرگزاری هامپوئیل، جنیفر لی، مدیر بخش خلاقیت دیزنی، از هنر به‌کاررفته در انیمیشن موزیکال «یخ‌زده ۳» رونمایی کرد. در این تصویر، که توسط بریتنی لی طراحی شده، السا بر روی اسب سفید و آنا بر روی گوزن نر قهوه‌ای دیده می‌شوند.

به گزارش مهر، در حالی که پیشتر اعلام شده بود این فیلم در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود، اکنون مشخص شده که تاریخ اکران آن به پاییز ۲۰۲۷ تغییر کرده است. انتظار می‌رود این فیلم در تاریخ ۲۴ نوامبر، که به‌طور سنتی برای اکران انیمیشن‌های دیزنی در آستانه جشن شکرگزاری انتخاب می‌شود، به سینماها بیاید.

جنیفر لی در مورد احتمال ساخت فیلم چهارم سکوت کرده است. او نویسندگی و کارگردانی مشترک انیمیشن «یخ‌زده» و «یخ‌زده ۲» را همراه با کریس باک برعهده داشته است.

داستان «یخ‌زده ۳» همچون دو قسمت قبلی درباره پادشاهی خیالی آرندل است و کریستن بل به‌عنوان صداپیشه آنا و آیدینا منزل به‌عنوان صداپیشه السا حضور خواهند داشت. جاناتان گروف نقش کریستوف و جاش گاد نقش آدم برفی باهوش اولاف را تکرار خواهند کرد.

نخستین فیلم «یخ‌زده» که در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت، بر اساس داستان کلاسیک «ملکه برفی» نوشته هانس کریستین اندرسون ساخته شده بود. این فیلم به سرعت تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد و در بازار جهانی ۱.۲۸ میلیارد دلار فروش کرد، در نتیجه عنوان پنجمین فیلم پرفروش تمام دوران را به دست آورد؛ هرچند که در حال حاضر در رتبه ۲۲ قرار دارد.

ترانه‌های «یخ‌زده»، از جمله «آیا می‌خواهی آدم برفی بسازی؟» و «رهایش کن»، که توسط کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز ساخته شدند و برنده جایزه اسکار شدند، فروش بیش از ۴.۱ میلیون نسخه از موسیقی متن فیلم را به دنبال داشتند. این فیلم همچنین موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند، گلدن گلوب، بفتا و پنج جایزه آنی از جمله بهترین انیمیشن بلند شد.

«یخ‌زده ۲» که در سال ۲۰۱۹ اکران شد، با فروش ۱.۴۵ میلیارد دلار در بازار جهانی، از فیلم اول پیشی گرفت. این فیلم که در آن زمان دهمین فیلم پرفروش تاریخ بود و اکنون چهاردهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما است، بیشتر به دنیای یخی آرندل پرداخته و عناصر، مکان‌ها و موجودات جادویی بیشتری را معرفی کرد.

علاوه بر این فیلم‌ها، دنیای «یخ‌زده» در برنامه‌های ویژه تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه، نمایش موزیکال برادوی، نمایش‌های اسکیت روی یخ و سایر رسانه‌ها نیز ادامه یافته است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر