پایگاه خبری هامپوئیل
0

گرو و مینیون‌ها در باغ کتاب؛ اکران ویژه «من نفرت‌انگیز ۴» با حضور ایرج راد

گرو و مینیون‌ها در باغ کتاب؛ اکران ویژه «من نفرت‌انگیز ۴» با حضور ایرج راد
بازدید 23

انیمیشن محبوب «من نفرت‌انگیز ۴» با دوبله اختصاصی فیلیمو، جمعه در باغ کتاب به نمایش درمی‌آید.

قسمت چهارم انیمیشن پرطرفدار «من نفرت‌انگیز» به کارگردانی کریس رناد، اخیراً اکران شده و دوبله اختصاصی آن از طریق فیلیمو منتشر شده است.

به دلیل استقبال مخاطبان، این انیمیشن روز جمعه، ۲۶ مرداد، در سینمای روباز باغ کتاب به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. مدیریت دوبلاژ این اثر بر عهده اشکان صادقی بوده و گویندگی شخصیت‌ها توسط علی باقرلی، مریم نوری درخشان، مرجانه فشنگچی، آیسن نوروزی، دیانوش آصف وزیری، مینا گلپایگانی، ندا آسمانی، محسن پرتوی، آرش فلاحت‌پیشه، فرزانه فائزی و حمید صلاحی انجام شده است. همچنین، رزیتا غفاری نیز به عنوان یک از گویندگان به صورت افتخاری در این گروه حضور دارد.

گرو و مینیون‌ها در باغ کتاب؛ اکران ویژه «من نفرت‌انگیز ۴» با حضور ایرج راد

در انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me)، بار دیگر گرو و مینیون‌های زرد و بازیگوش به صحنه بازمی‌گردند تا ماجراهای خنده‌دار و هیجان‌انگیزی را رقم بزنند. این بار با گرو جونیور، فرزند جدید گرو و لوسی، آشنا می‌شویم که با شیطنت‌های خود، مأموریت‌های گرو و مینیون‌ها را با چالش‌های تازه‌ای روبرو می‌کند. در این قسمت، خانواده گرو در معرض خطر قرار می‌گیرد و برای محافظت از آن‌ها، مینیون‌ها به سلاح‌های زنده تبدیل می‌شوند تا با دشمن قدرتمند و انتقام‌جوی جدیدی که به دنبال انتقام است، مقابله کنند.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر