پایگاه خبری هامپوئیل
0

گرمای طاقت‌فرسا در مراغه، عطش تابستان بدون استخر

گرمای طاقت‌فرسا در مراغه، عطش تابستان بدون استخر
بازدید 31

تابستان گرم مراغه بدون استخر: بلاتکلیفی شهروندان و وعده‌های مسئولان

گرمای طاقت‌فرسای تابستان امسال در مراغه، با تعطیلی استخرهای شنا، برای شهروندان این شهر طاقت‌فرساتر شده است.

در حالی که فرماندار مراغه در خرداد ماه امسال به اداره تربیت بدنی یک هفته مهلت برای راه‌اندازی استخر اطهر داده بود، اما با گذشت بیش از یک ماه، خبری از بازگشایی این استخرها نیست.

تعطیلی استخرهای مراغه، شهروندان را به ناچار به سمت رودخانه‌ها و سد علویان برای آب‌تنی سوق داده است، امری که خطرات غرق شدن و حوادث ناگوار را افزایش می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در توضیح این وضعیت، از آغاز تعمیرات اساسی استخر رصد از دی ماه سال گذشته خبر می‌دهد و فرسودگی تاسیسات موتورخانه را عامل اصلی تأخیر در راه‌اندازی مجدد این استخر عنوان می‌کند.

ناصر قهرمان همچنین به زمان‌بر بودن تعمیرات و مشکلات فنی در مبدل‌ها به عنوان دیگر عوامل این تأخیر اشاره می‌کند.

با این حال، وی با اشاره به تخصیص 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات، وعده می‌دهد که این استخر به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

در مورد استخر اطهر نیز، رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه از شناسایی مشکلات فنی خبر داده و می‌گوید که به زودی به پیمانکار واگذار خواهد شد تا با رفع این مشکلات، این استخر نیز بازگشایی شود.

اما شهروندان مراغه‌ای که تابستان گرمی را بدون امکان استفاده از استخر سپری می‌کنند، منتظرند تا وعده‌های مسئولان به عمل تبدیل شده و هرچه سریعتر بتوانند از این امکانات ورزشی و تفریحی استفاده کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر