پایگاه خبری هامپوئیل
0

کشف پرتره گمشده هنگام وبگردی توسط یک تاریخ نگار هنری

چگونه یک تاریخ‌نگار هنر در حین مرور شبکه‌های اجتماعی، پرتره‌ای گمشده از هنری هشتم را کشف کرد
بازدید 16

در حین مرور شبکه اجتماعی X، یک تاریخ‌نگار هنر متوجه چیزی جالب و سلطنتی در پس‌زمینه یک عکس شد.

یک پرتره مشهور و گمشده از هنری هشتم، پس از آن که یک تاریخ‌نگار هنر آن را در پس‌زمینه عکسی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، کشف کرد، دوباره پیدا شد.

این نقاشی در اصل بخشی از مجموعه‌ای از ۲۲ پرتره بود که در دهه ۱۵۹۰ میلادی توسط سازنده فرش بریتانیایی، رالف شلدون، سفارش داده شده بود. این نقاشی ابتدا در خانه شلدون در وستون هاوس، واقع در واریکشایر، آویزان بود، اما امروزه تنها تعداد کمی از نقاشی‌های این مجموعه باقی مانده است.

آدام بوسیاکیویتس، تاریخ‌نگار هنر و مشاور خانه حراج ساتبیز، به طور غیرمنتظره‌ای نقاشی را در پس‌زمینه عکسی که توسط اداره لیوتنانسی واریکشایر در X در تاریخ ۴ ژوئیه منتشر شده بود، مشاهده کرد.

این عکس تجمعی در شایر هال در واریک، تنها ۱۴ مایل از جایی که نقاشی به طور اصلی در وستون هاوس آویزان بود، را نشان می‌دهد.

در پستی که در X منتشر شد، بوسیاکیویتس ویژگی منحصر به فرد نقاشی‌های مجموعه شلدون را به عنوان داشتن “سقف‌های گرد” توصیف کرد که ابتدا توجه او را جلب کرد.

پس از بررسی عکس، بوسیاکیویتس، که در واریک به دنیا آمده و اکنون در لندن مستقر است، به مقامات محلی در مورد شک خود درباره اصالت نقاشی اطلاع داد.

شورای شهرستان واریکشایر سپس از او دعوت کرد تا اثر هنری را بررسی کند. این نقاشی، که شاه هنری هشتم را در حالی که کلاه پرپری و زنجیرهای طلایی پیچیده به همراه شمشیری در دست دارد، به تصویر می‌کشد، شناخته شده است.

شورای شهرستان واریکشایر اعلام کرد که پس از کشف، اثر هنری به مرکز مجموعه‌های موزه برای تحقیقات بیشتر منتقل شد.

اگرچه برخی از نقاشی‌های مجموعه ۲۲ تایی در حال حاضر در گالری ملی پرتره لندن، کالج ایتون و خانه کنیب‌ورث به نمایش درآمده‌اند، بسیاری دیگر هنوز گم شده‌اند.

تحقیقات در حال حاضر در حال انجام است تا مشخص شود چگونه پرتره هنری هشتم به شایر هال رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر