پایگاه خبری هامپوئیل
0

کشف و ضبط ۳۵ خودرو و ۱۳ موتورسیکلت متخلف در مراغه

توقیف ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۳ موتورسیکلت در مراغه
بازدید 17

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه اعلام کرد که در راستای اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و موتورسواران متخلف، ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ توحید فارسی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد که رانندگان و راکبان این وسایل نقلیه با نصب تجهیزات غیرمتعارف و دستکاری خودروها، موجب آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان شده بودند یا مرتکب تخلفات حادثه‌ساز گردیده بودند.

وی افزود که اجرای این طرح، یکی از مطالبات مردمی است و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام‌بخشی و جلوگیری از تخلفات و هنجارشکنی‌ها و همچنین کاهش آلودگی صوتی، با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین اعلام کرد که در این طرح، علاوه بر توقیف ۴۸ دستگاه وسایل نقلیه، ۳۹۶ دستگاه وسایل نقلیه دیگر که دارای تخلف بودند، نیز مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

سرهنگ توحید فارسی با اشاره به توقیف ۷۶ دستگاه موتورسیکلت اوایل ماه جاری، اظهار داشت که راکبان این موتورسیکلت‌ها با انجام حرکات نمایشی، نه تنها خطرات جانی و مالی برای خود به وجود آورده بودند، بلکه باعث ایجاد وحشت و مزاحمت برای شهروندان نیز شده بودند.

وی افزود که راکبان موتورسیکلت باید به استفاده از کلاه ایمنی و رعایت سایر موارد ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در حال حاضر حدود ۸۵ هزار دستگاه خودرو در خیابان‌های اصلی و کم‌عرض شهر مراغه تردد می‌کند و هرگونه حرکت نمایشی در این خیابان‌های شلوغ می‌تواند به دیگران آسیب برساند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر