پایگاه خبری هامپوئیل
0

وزیر کار پیشنهادی مورد حمایت نماینده مراغه

وزیر کار پیشنهادی مورد حمایت نماینده مراغه
بازدید 29

سید فرید موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر مدل ذهنی و فکری “میدری” به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وی را گزینه‌ای مناسب برای هدایت این وزارتخانه معرفی کرد. موسوی اظهار داشت: میدری مدیری است که با فساد مقابله می‌کند و رویه‌های کاری شفافی دارد.

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه در مجلس دوازدهم، اظهار داشت: امروز با طیف گسترده‌ای از بنگاه‌های اقتصادی در این وزارتخانه روبرو هستیم. سوابق کاری و علمی آقای میدری نشان‌دهنده این است که ایشان توانایی لازم برای هدایت این مجموعه بزرگ را دارند.

او افزود: آقای میدری به طور عمیق به نظرات جمعی و مشارکت گسترده مردم اعتقاد دارند و این نگرش کاملاً با اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همسو است، زیرا دستیابی به عملکرد مطلوب در این وزارتخانه بدون در نظر گرفتن مشارکت ذینفعان امکان‌پذیر نیست.

این نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه میدری به عنوان معاون وزارت کار در سال‌های گذشته و همچنین تأیید مثبت کمیسیون تخصصی (کمیسیون اجتماعی مجلس)، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان دیگر نیز در مجلس به نتیجه‌ای مشابه برسند.

او در پایان تأکید کرد: خوشبختانه موضوعات در مجلس به شکل کارشناسی بررسی می‌شوند و به‌جز تعداد معدودی، این دیدگاه‌های کارشناسی بر مواضع سیاسی اولویت دارند. امیدوارم همکاران من در صحن علنی نیز همانند کمیسیون اجتماعی نظر مثبت خود را اعلام کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر