پایگاه خبری هامپوئیل
0

هشترود همچنان منتظر اجرای مصوبه 6 ساله وزارت ورزش است

هشترود همچنان منتظر اجرای مصوبه 6 ساله وزارت ورزش است
بازدید 11

مراغه- ایرنا- فرماندار هشترود اظهار داشت: متاسفانه در جریان سفر وزیر وقت ورزش و جوانان به این شهرستان در سال ۱۳۹۷، قول احداث مجتمع ورزشی طبقاتی داده شد، اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و وزارت ورزش باید این مصوبه وزیر را عملی کند.

«فرید قشلاقی» روز یکشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان هشترود بیان کرد: فضاهای ورزشی این شهرستان نیازمند بازنگری و تقویت هستند و برای این امر، تخصیص اعتبارات ملی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی شهرستان هشترود ۱.۲۶ متر مربع است، افزود: از این میزان، تنها ۰.۲۱ متر مربع به فضاهای سرپوشیده اختصاص دارد و این آمار به خوبی وضعیت نامناسب زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان را نمایان می‌کند.

او همچنین اعلام کرد که یک طبقه از خانه جوان طی یک ماه آینده با هزینه‌ای معادل ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید و تاکید کرد: احداث و راه‌اندازی کامل خانه جوان در این شهرستان با تأخیر مواجه بوده است.

قشلاقی در ادامه سخنان خود، دهیاران روستاها را به عنوان رابطان ورزشی روستایی معرفی کرد و تأکید کرد: خانه‌های ورزش روستایی باید تجهیز شوند تا جوانان روستا مجبور نباشند برای ورزش به شهر بیایند.

فرماندار هشترود از شهرداری درخواست کرد که نسبت به لایروبی رودخانه‌ای که در وسط شهر و در نزدیکی اماکن ورزشی و سالن‌ها قرار دارد، اقدام کند. به گفته وی، بوی نامطبوع این رودخانه موجب آزار مردم و ورزشکاران شده و باید تدبیری جدی برای دو رودخانه‌ای که از وسط شهر عبور می‌کنند، اتخاذ شود.

در ادامه جلسه از اعضا و دروازه‌بان تیم فوتبال «دنیز» علی‌آباد که نماینده آذربایجان‌شرقی در مسابقات جام پرچم بودند و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شده بودند، تقدیر شد.هشترود همچنان منتظر اجرای مصوبه 6 ساله وزارت ورزش است

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر