پایگاه خبری هامپوئیل
0

نوشهر، قهرمان مسابقات کانوپولو جام رصد مراغه

نوشهر، قهرمان مسابقات کانوپولو جام رصد مراغه
بازدید 12

مراغه – ایرنا – مسئول اداره ورزش شهرداری مراغه اعلام کرد که مسابقات کانوپولو کاپ آزاد کشور با عنوان “جام رصد” در این شهرستان برگزار شده و تیم نوشهر با موفقیت به مقام قهرمانی دست یافته است.

فرهاد آقایی، در مصاحبه‌ای با خبرنگار ایرنا در روز جمعه، اظهار داشت: تیم‌های اراک و تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها شدند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و با حضور ۹ تیم از استان‌های همدان، آذربایجان‌شرقی، مازندران، تهران، البرز و مرکزی برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها به مدت دو روز در پیست کانوپولو پارک یادگاران مراغه و برای دوازدهمین سال متوالی برگزار گردید.نوشهر، قهرمان مسابقات کانوپولو جام رصد مراغه

آقایی همچنین تأکید کرد که پیش از برگزاری این مسابقات، رقابت‌های کانوپولو خواهران نیز در همین پیست انجام شده بود که در آن تیم قزوین توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه باشگاه شهرداری مراغه در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارای تیم‌های کانوپولو و والیبال است، خاطرنشان کرد که اعضای این باشگاه از خدمات رایگان بهره‌مند هستند.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر پتانسیل‌های مراغه در این رشته ورزشی، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، یک دوره مسابقات بین‌المللی نیز در این پیست برگزار شود.

طبق گزارش ایرنا، پیست کانوپولو مراغه که در پارک یادگاران و بر بستر رودخانه دائمی صوفی‌چای قرار گرفته، این شهرستان را قادر ساخته تا میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی را به عهده گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر