به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مراغه، جلسه کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر با حضور ابراهیم خوشرفتار رئیس شورا، رقیه سعیدی نایبرئیس شورا، محمد اکرمی رئیس کمیسیون اداری و مالی، حسین محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری، مدیران مناطق و جمعی از مسئولان شهرداری برگزار شد.
در این نشست، موضوعات مهم حوزه اداری و مالی شهرداری از جمله بررسی روند صدور پروانههای ساختوساز، تکمیل نرمافزارهای مرتبط با نوسازی و شهرسازی، افزایش نظارت بر ارائه خدمات شهری در پیشخوانها، زمانبندی پرداخت عوارض نوسازی و نیز بهروزرسانی اطلاعات کارکنان شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون بر ضرورت بهبود فرآیندها، ارتقای شفافیت و تسهیل خدمات به شهروندان تأکید کردند و مقرر شد اقدامات لازم برای رفع موانع موجود در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.




نظرات کاربران