پایگاه خبری هامپوئیل
0

نشست مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با نماینده مراغه و عجبشیر

نشست مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی
بازدید 14

در ششمین روز از هفتۀ دولت، نشست مهمی میان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی و نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی و ارتقاء برنامه‌های مرتبط با حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان، به ویژه در حوزه‌های مراغه و عجبشیر، تشکیل گردید.

در این جلسه، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی،سردار سعید قاسمی، به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی پروژه‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه دفاع مقدس پرداخت. وی بر اهمیت حفظ یادگارهای دفاع مقدس و ارتقاء فرهنگ ایثار و فداکاری در میان نسل جوان تأکید کرد و به ضرورت همکاری‌های گسترده‌تر میان نهادهای محلی و ملی اشاره نمود.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر، آقای دکتر سید فرید موسوی، نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته، پیشنهاداتی برای بهبود فعالیت‌ها و پروژه‌های مرتبط با دفاع مقدس ارائه داد. وی بر لزوم توجه ویژه به تأسیس و تجهیز مراکز فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با دفاع مقدس در این دو شهرستان تأکید کرد و برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و یادواره‌های شهدا را امری ضروری دانست.

این نشست فرصتی بود برای تبادل نظر و بررسی راهکارهای عملی جهت تقویت و تداوم فعالیت‌های فرهنگی در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس. طرفین بر عزم راسخ خود برای همکاری مستمر و مؤثر در این زمینه تأکید کردند و امیدوارند که با اجرای پیشنهادات مطرح شده، گام‌های مؤثری در ارتقاء فرهنگ ایثار و مقاومت در استان برداشته شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر