پایگاه خبری هامپوئیل
0

نشست ماهانه نماینده مردم با شورای شهر مراغه

نشست ماهانه نماینده مردم با شورای شهر مراغه
بازدید 17

نشست ماهانه نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو، و قلعه‌چای با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه با هدف تبادل نظر و بررسی برنامه‌های توسعه شهری برگزار شد.

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم این مناطق، در این نشست که با حضور دکتر شهرام مروتی، شهردار مراغه، و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گزارشی جامع از طرح‌ها و پروژه‌های در حال پیگیری ارائه کرد. وی به طور ویژه به اعتبارات تخصیص‌یافته در ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: «با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته، به زودی با اطلاع‌رسانی قبلی در یکی از محلات مراغه حضور خواهیم یافت تا از نزدیک مشکلات محلات را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.»

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، دکتر موسوی همچنین به جزئیاتی از طرح‌های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: «این طرح‌ها به‌زودی پس از نهایی شدن، به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید. هدف ما این است که با اجرای این پروژه‌ها، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در شهر باشیم.»

در پایان، وی بر اهمیت همدلی و همکاری میان تمامی نهادهای مسئول تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: «با وجود این همدلی، به طور مستمر در مسیر توسعه و پیشرفت مراغه گام برمی‌داریم و امیدواریم با تلاش مشترک، بتوانیم شرایط بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر