پایگاه خبری هامپوئیل
0

بررسی مشکلات ورزش و جوانان مراغه و عجب‌شیر در دیدار دکتر موسوی با وزیر ورزش

بررسی مشکلات ورزش و جوانان مراغه و عجب‌شیر در دیدار دکتر موسوی با وزیر ورزش
بازدید 4

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم شریف مراغه و عجب شیر، به همراه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مراغه و عجب شیر، با دکتر دنیامالی، وزیر محترم ورزش و جوانان، دیدار کرد. این نشست با هدف بررسی وضعیت جاری و مشکلات و نیازهای حوزه ورزش و جوانان در این دو شهرستان برگزار شد. در این دیدار، نمایندگان محلی و روسای ادارات به تفصیل در مورد چالش‌ها و نیازهای اساسی این مناطق گفتگو کردند و تلاش کردند تا نگرانی‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی را به طور کامل بیان کنند.

پیش از این جلسه، دکتر سید فرید موسوی با برگزاری جلسه‌ای با ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی منطقه و همچنین انجام بازدیدهای میدانی از امکانات موجود، نیازهای حوزه‌های ورزش و جوانان دو شهرستان را به دقت شناسایی کرده بود. این بررسی‌ها شامل وضعیت فعلی زیرساخت‌های ورزشی، مشکلات موجود و فرصت‌های بهبود بود. در جلسه امروز، روسای ادارات ورزش و جوانان مراغه و عجب شیر، به نمایندگی از طرف دکتر موسوی، مسائل و نیازهای شناسایی شده را با وزیر محترم ورزش و جوانان به صورت جامع و مشروح مطرح کردند.

در این نشست، دکتر دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، به دقت به مشکلات مطرح شده گوش داد و دستورات لازم برای رفع برخی از مشکلات و نیازها را صادر کرد. از جمله موضوعات اصلی مورد بحث در این جلسه می‌توان به حمایت از هیئت‌های ورزشی، توسعه و بهبود زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه، و حمایت از ورزشکاران اشاره کرد. وزیر محترم بر اهمیت تقویت زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات لازم برای ارتقاء سطح ورزش در این شهرستان‌ها تاکید کرد.

در این دیدار، آقایان افشار و قهرمان، روسای ادارات ورزش و جوانان عجب شیر و مراغه، به عنوان همراهان دکتر سید فرید موسوی، نقش مهمی در ارائه و تبیین نیازهای منطقه داشتند و با همکاری و همفکری، تلاش کردند تا خواسته‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی به درستی و با دقت به اطلاع وزیر محترم برسد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر