پایگاه خبری هامپوئیل
0

مشکلات مرکز نجوم مراغه در دیدار با نماینده مطرح شد

مشکلات مرکز نجوم مراغه در دیدار با نماینده مطرح شد
بازدید 12

مدیریت و اعضای هیأت علمی مرکز تحقیقات نجوم و اخترفیزیک دانشگاه مراغه با دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، دیدار و گفتگو کردند تا ضمن ارائه گزارش عملکرد، مشکلات و چالش‌های موجود را مطرح کنند.

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل،  دکتر سید فرید موسوی در این دیدار، بر نقش کلیدی این مرکز در تقویت جایگاه علمی شهر مراغه تأکید کرد و بیان داشت: «مرکز تحقیقات نجوم و اخترفیزیک دانشگاه مراغه یکی از ارکان علمی و پژوهشی مهم در این منطقه است. با توجه به پیشینه تاریخی و زیرساخت‌های تخصصی مانند رصدخانه مراغه، لازم است که این مرکز در راستای توسعه فعالیت‌های پژوهشی و علمی خود گام‌های مؤثری بردارد و نقش محوری خود را به‌عنوان یکی از نهادهای علمی برجسته در کشور ایفا کند.»

وی همچنین با ارتباط تلفنی با مسئولین وزارتی، به‌منظور پیگیری برخی از مشکلات و درخواست‌های اعضای هیأت علمی مرکز، اقدامات لازم را انجام داد و تأکید کرد: «حفظ جایگاه و شأن اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید تحت تأثیر برخوردهای ناصحیح قرار گیرد. حمایت از این سرمایه‌های علمی و رفع موانع پیش رو، اولویت جدی ماست.»

این دیدار به منظور تقویت تعاملات و یافتن راه‌حل‌های مؤثر برای مشکلات موجود برگزار شد. دکتر موسوی در پایان تأکید کرد که تلاش‌ها برای ارتقای سطح علمی و پژوهشی این مرکز ادامه خواهد داشت و موانع پیش رو با جدیت پیگیری خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر