پایگاه خبری هامپوئیل
0

مراغه میزبان رقابت‌های داغ والیبال ساحلی؛ قهرمانی کاسپین تهران

مراغه میزبان رقابت‌های داغ والیبال ساحلی؛ قهرمانی کاسپین تهران
بازدید 33

در یک رویداد ورزشی مهیج، مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه به پایان رسید. این رقابت دو روزه که با حضور ۱۲ تیم قدرتمند از ۶ استان مختلف کشور برگزار شد، شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک و جذابی بود.

در پایان این مسابقات، تیم کاسپین تهران با ترکیب مهیار قیاسی و محمد مهدی رضایی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد. تیم شهرداری مراغه نیز با کسب مقام دوم و تیم درگاهی ملکان با کسب مقام سوم، به ترتیب جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

مراغه؛ قطب جدید والیبال ساحلی کشور

غلامرضا بحریه، رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور، با ابراز رضایت از سطح بالای مسابقات، خبر از برگزاری تورنمنت تابستانه والیبال ساحلی کشور در سال آینده در مراغه داد. وی با اشاره به امکانات بسیار خوب پیست صوفی چای، این مکان را بهترین گزینه برای برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال ساحلی دانست.

شهرام مروتی، شهردار مراغه نیز با تأکید بر اهمیت این رویداد ورزشی، از امضای تفاهم‌نامه برگزاری تورنمنت سالانه والیبال ساحلی در مراغه با فدراسیون والیبال خبر داد. وی با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی متنوع مراغه مانند پیست کانوپولو و آب‌های خروشان، این شهر را به عنوان یک مقصد مناسب برای برگزاری مسابقات ملی و حتی جهانی معرفی کرد.

آینده‌ای روشن برای والیبال ساحلی در مراغه

با توجه به استقبال گسترده از مسابقات والیبال ساحلی در مراغه و حمایت‌های مسئولین، آینده‌ای روشن برای این رشته ورزشی در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود. برگزاری مستمر مسابقات و رویدادهای مرتبط با والیبال ساحلی می‌تواند به توسعه این رشته ورزشی در سطح کشور و همچنین ارتقای جایگاه ورزشی مراغه کمک شایانی کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر