پایگاه خبری هامپوئیل
0

مراسم اختتامیه المپیک پاریس میزبان بیلی آیلیش، رد هات چیلی پپرز و اسنوپ داگ

مراسم اختتامیه المپیک پاریس میزبان بیلی آیلیش، رد هات چیلی پپرز و اسنوپ داگ
بازدید 14

بیلی آیلیش، رد هات چیلی پپرز و اسنوپ داگ به همراه گروه‌هایی مانند AIR، فینیکس و تام کروز برای مراسم اختتامیه این آخر هفته به اجرا خواهند پرداخت.

المپیک پاریس روز یکشنبه به پایان می‌رسد و اکنون برخی شایعات به واقعیت پیوسته‌اند، چرا که هنرمندانی که در مراسم اختتامیه اجرا خواهند داشت مشخص شده‌اند.

توماس جولی، کارگردان هنری، و تیری ربول، مدیر اجرایی این رویداد، در انتخاب ستارگان آمریکایی تمام تلاش خود را به کار برده‌اند.

به گزارش ورایتی، بیلی آیلیش، رد هات چیلی پپرز و اسنوپ داگ قرار است در بخش موسیقی با تم لس آنجلس در مراسم اختتامیه روز یکشنبه ۱۱ اوت اجرا داشته باشند.

این نشریه گزارش می‌دهد که این سه هنرمند در ترکیبی از بخش‌های از پیش ضبط شده و اجرای زنده از لس آنجلس اجرا خواهند کرد، و بن وینستون، تهیه‌کننده جوایز گرمی، هماهنگی‌ها را با همتایان فرانسوی خود انجام می‌دهد.

این اجراها جدیدترین بخشی از مراسم اختتامیه هستند که شامل گروه‌های فرانسوی AIR و فینیکس و همچنین لحظه‌ای مهیج با حضور تام کروز خواهد بود.

ربول، که مراسم افتتاحیه جنجالی را تهیه کرد – که منجر به واکنش‌های منفی و حتی تهدید به مرگ شد – گفت که جولی در حال آماده‌سازی نمایشی است که از “علم-تخیلی” و “دیستوپیا” استفاده می‌کند تا بر ضرورت حفظ المپیک و دنیای ما تأکید کند.

آملی اودیا-کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، به رادیو FranceInfo گفت که “اعتماد کامل” دارد که جولی و تیمش بار دیگر “جهان را خیره خواهند کرد.” او همچنین اضافه کرد که “لمس فرانسوی” از طریق الکترو-پاپ که در سراسر جهان موفق بوده، وجود خواهد داشت.

در پایان مراسم اختتامیه، شهردار شهر لس آنجلس، کارن باس، مشعل المپیک را از شهردار پاریس، آن هیدالگو، دریافت کرده و آن را از پایتخت فرانسه به خانه خواهد برد.

این رویداد تحت نظارت شدید قرار خواهد گرفت، به ویژه در مورد تدابیر امنیتی، پس از خنثی شدن توطئه حمله تروریستی برای کنسرت سه‌شبه تیلور سوئیفت در تور Eras در اتریش.

بازی‌های تابستانی لس آنجلس از ۱۴ تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۸ برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه المپیک پاریس از ساعت ۹ شب تا ۱۱:۱۵ شب به وقت محلی در روز یکشنبه ۱۱ اوت برگزار خواهد شد.

منبع:euronews

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر