پایگاه خبری هامپوئیل
0

ساخت مجسمه همسر مارک زاکربرگ توسط مجسمه ساز دنیل آرشام

ساخت مجسمه همسر مارک زاکربرگ توسط مجسمه ساز دنیل آرشام
بازدید 16

میلیاردر تکنولوژی، مارک زاکربرگ، سفارش ساخت مجسمه‌ای از همسرش، پریسیلا چن، را به مجسمه‌ساز دنیل آرشام داده است و این موضوع توجهات زیادی را جلب کرده است.

پس از آخرین اقدام جنجالی‌اش – موج‌سواری در حالی که تماماً در پوشاک رسمی با پرچم ایالات متحده آمریکا ایستاده بود (بله، درست خواندید) – مدیر فیسبوک دوباره خود را از دیگران متمایز کرده است.

امروز، او در اینستاگرام به نمایش اثر جدیدش پرداخت: مجسمه‌ای که به نظر کمی عجیب می‌آید و از همسرش به مدت ۱۲ سال، پریسیلا چن، ساخته شده است.

در پست، با عنوان “بازگرداندن سنت رومی ساخت مجسمه از همسر”، چن در کنار مجسمه در یک روپوش ایستاده و از لیوانی که با رنگ‌های مجسمه هماهنگ است، نوشیدنی می‌نوشد.

برای تحقق بخشیدن به دیدگاه بزرگ خود، زاکربرگ از استعدادهای هنرمند معاصر آمریکایی، دنیل آرشام، بهره برد. این مجسمه با رنگ آبی تخم‌مرغی رُبین، که یادآور جواهرات لوکس برند تیفانی است، ریخته‌گری شده و در پوشش فلزی شبیه به بال فرشته‌ها قرار دارد.

تا کنون، این مجسمه واکنش‌های عمدتاً مثبتی از سوی مردم اینترنت دریافت کرده است. بسیاری از افراد به این حرکت رمانتیک زاکربرگ تبریک گفته‌اند: یکی از کاربران در اینستاگرام نوشت: “شوهران در همه جا در حال لرزیدن هستند.” کاربر دیگری گفت: “معذرت می‌خواهم مارک، با سبک تو آشنا نبودم.”

البته، همه تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند. یکی از افراد با شوخی گفت: “این یکی از چیزهای میلیاردرانه‌ترین است که تا به حال دیده‌ام.” فرد دیگری به صراحت اظهار کرد: “کمی زشت به نظر می‌رسد، بدون اغراق.”

بخواهید یا نخواهید، زاکربرگ قطعاً استاندارد جدیدی برای حرکات رمانتیک – و شاید برای مزخرفات میلیاردرها – تعیین کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر