پایگاه خبری هامپوئیل
0

آغاز هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی در مراغه

آغاز هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی در مراغه
بازدید 3

هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی از تاریخ یکم تا چهارم آبان به میزبانی شهرداری مراغه ادامه خواهد یافت. چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور از ۲۵ مهر با حضور ۹ تیم آغاز شده است.

تیم‌های پارس جنوبی جم، پیکان بندر دیر، شهداب یزد، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، شهرداری مراغه، پاس بندر ترکمن، رازین پلیمر تهران و هیئت خراسان رضوی در این دوره از لیگ برتر والیبال ساحلی به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی به عنوان یک تور ملی تلقی می‌شود و در این مرحله، ۱۶ مسابقه برگزار خواهد شد تا هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف مشخص شوند.

هفته نخست این رقابت‌ها از ۲۴ تا ۲۷ مهر به میزبانی سنگ آهن بافق برگزار شد و دیدارهای هفته دوم با ورود تیم‌ها به مراغه در روز سه‌شنبه یکم آبان آغاز خواهد شد و تا چهارم آبان ادامه خواهد یافت.

در فینال هفته نخست، تیم‌های سنگ آهن بافق (بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی) و پارس جنوبی بوشهر (عبدالحامد میرزاعلی و عباس پورعسگری) به مصاف هم رفتند که این دیدار به دلیل برخی حواشی نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی قرار است درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کند. با این حال، کمیته ساحلی اعلام کرده که به‌طور موقت امتیاز رنکینگ دوم (۱۸۰ امتیاز) برای هر دو تیم در نظر گرفته خواهد شد.

امتیاز تیم‌های لیگ برتر والیبال ساحلی مردان برای هفته دوم به شرح زیر است:

۱. سنگ آهن بافق و پارس جنوبی بوشهر (۱۸۰ امتیاز هر تیم)
۳. فولاد هرمزگان (۱۶۰ امتیاز)
۴. شهداب یزد (۱۴۰ امتیاز)
۵. پیکان بندر دیر (۱۲۰ امتیاز)
۶. پاس بندر ترکمن (۱۰۰ امتیاز)
۷. رازین پلیمر (۸۰ امتیاز)
۸. نماینده خراسان (۶۰ امتیاز)
۹. شهرداری مراغه (۴۰ امتیاز)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر