پایگاه خبری هامپوئیل
0

قدردانی شهردار مراغه از نماینده برای پیگیری تامین قیر

قدردانی شهردار مراغه از نماینده برای پیگیری تامین قیر
بازدید 45

شهردار مراغه، شهرام مروتی، در حاشیه جلسه اخیر عمرانی، از نماینده محترم مردم مراغه و عجب‌شیر به جهت مساعدت‌های ارزشمند در تأمین قیر مورد نیاز برای پروژه آسفالت‌ریزی کمربندی مراغه، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

مروتی در ادامه توضیحات خود افزود: شهرداری مراغه از آغاز سال جاری، با ارسال مکاتباتی به وزارت راه و شهرسازی، آمادگی خود را برای اجرای مشترک پروژه آسفالت‌ریزی کمربندی شهر با اداره‌کل راهداری اعلام نمود. متاسفانه، علی‌رغم پیگیری‌های مستمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تاکنون پاسخی مثبت به این پیشنهاد نداده است.

شهردار مراغه با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت کمربندی شهر، به ویژه در محدوده پل جهاد تا میدان مجلس، بیان داشت: “در ابتدای فعالیت مجلس دوازدهم، در نشستی مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده محترم، این موضوع را به صورت جدی مطرح کردیم. خوشبختانه پیگیری‌های مستمر نماینده محترم نتیجه بخش بود و اکنون مجوزهای لازم برای برگزاری مناقصه و آغاز عملیات آسفالت‌ریزی کمربندی اخذ شده است. به زودی و پس از طی مراحل قانونی، عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.”

شهردار مراغه ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل وضعیت نامناسب آسفالت کمربندی، اظهار داشت: “اطلاع داریم که وضعیت فعلی این مسیر، تردد را برای همشهریان و مسافران دشوار کرده است. با تشکر از پیگیری‌های نماینده محترم، امیدواریم با همکاری اداره کل راهداری و تخصیص اعتبارات لازم، عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز شود و شاهد بهبود قابل توجه وضعیت تردد باشیم.”

شهردار در پایان سخنان خود از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر که همواره پیگیر مطالبات شهروندان هستند، تشکر و قدردانی کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر